Ik heb sinds afgelopen maandag Windows 7 Vista geupgrade naar windows 7, alleen nu werkt het internet voor geen meter meer op deze computer maar bij mijn zusje die XP draait werkt alles nog perfect. Het internet werkt als volgt:
Beneden staat een modem: de KPN experia Box, daarmee kan ik verbinding maken en er loopt ook nog een kabel naar de router die boven staat, een Linksys WAP54v2, waar ik ook verbinding mee kan maken. In deze computer zit eenBroadcom 802.11G wireless lan adapter, die als networkadapter dient.
De laatste dagen heb ik op deze computer of helemaal geen verbinding met een van beide netwerken, of heel erg traag(10-30kb/s). Alleen gister middag ging het even goed, toen was het weer de normale snelheid, 800kb/s. Het rare is ook dat mijn upload snelheid nog wel volledig is. Al die tijd werkt alles nog perfect bij m'n zusje.
Dit is wat ik al heb geprobeerd:
- Modem en router resetten
- Statisch IP adres maken
- Oplossen via Windows probleemoplosser
- Netwerknamen veranderen
- PC rebooten
- Netwerkadapter deinstalleren en weer laten installeren met nieuwe drivers
- Handmatig nieuwe drivers installeren
- Firewall, windows defender en virusscanner uitgezet
- Commando: netsh int tcp set global autotuninglevel=disable geprobeert.
Weten jullie nog iets dat het misschien kan verhelpen ik snap er niets van?
Beneden staat een modem: de KPN experia Box, daarmee kan ik verbinding maken en er loopt ook nog een kabel naar de router die boven staat, een Linksys WAP54v2, waar ik ook verbinding mee kan maken. In deze computer zit eenBroadcom 802.11G wireless lan adapter, die als networkadapter dient.
De laatste dagen heb ik op deze computer of helemaal geen verbinding met een van beide netwerken, of heel erg traag(10-30kb/s). Alleen gister middag ging het even goed, toen was het weer de normale snelheid, 800kb/s. Het rare is ook dat mijn upload snelheid nog wel volledig is. Al die tijd werkt alles nog perfect bij m'n zusje.
Dit is wat ik al heb geprobeerd:
- Modem en router resetten
- Statisch IP adres maken
- Oplossen via Windows probleemoplosser
- Netwerknamen veranderen
- PC rebooten
- Netwerkadapter deinstalleren en weer laten installeren met nieuwe drivers
- Handmatig nieuwe drivers installeren
- Firewall, windows defender en virusscanner uitgezet
- Commando: netsh int tcp set global autotuninglevel=disable geprobeert.
Weten jullie nog iets dat het misschien kan verhelpen ik snap er niets van?