Toon posts:

Beeldscherm ''No signal''

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hee,

2 weken geleden is mijn computer vast gelopen. Sindsdien geeft mijn scherm aan ''No signal''..
Zodra ik de stekker eruit haal veranderd het naar Not connected.

Andere monitor en videokaart hielpen ook niks. Dus meteen naar de winkel gebracht, zei vertelde dat mijn moederbord kapot was. Meteen een nieuwe besteld, helaas heeft dit niks geholpen.

Intel Pentium 4 630 3 GHz
Asus P5P41T LE mobo
Geforce 7300 GT
En een Acer Acer V243HLbmd Monitor

Tot nu geprobeerd:

Nieuwe moederbord (en geheugen)
Nieuwe voeding
Andere HDD en kabels

:/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2010 23:00 ]

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Dan lijkt me de volgende stap om een nieuwe videokaart te proberen, denk je ook niet?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er al een andere videokaart op aan gesloten, hielp niks. In de winkel hebben ze het ook geprobeerd, daarom dachten ze dat het aan mijn mobo lag

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Misschien ook handig om te vermelden wat voor een hardware je hebt, merk en type..
En misschien is je videokaart ook wel kapot en krijg je daarom op je nieuwe moederbord ook geen beeld.;)

[ Voor 39% gewijzigd door navlim op 03-03-2010 22:54 ]

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
En die winkel heeft niet de reparatie op zich genomen of uberhaubt de moeite genomen om een juiste diagnose te stellen ?

Dan zou ik wel eens willen weten welke winkel dat was want dan lijkt het mij dat wij tweakers daar verre van moeten blijven :)

Heb je de monitor al eens aan een werkend systeem aangesloten om die uit te sluiten ??

[ Voor 15% gewijzigd door redfoxert op 03-03-2010 22:55 ]

https://discord.com/invite/tweakers

• Cayenne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-11-2024
De kans is natuurlijk ook gewoon aanwezig dat het aan je monitor ligt, ipv aan al je hardware.

Verwijderd

Topicstarter
De monitor doet het op de laptop wel gewoon goed. Het was bij Paradigit Eindhoven. ze hebben alleen een andere monitor en videokaart aangesloten..

• dvl-2
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:53
Trek de stekker eens uit je pc, haal vervolgens het bios-batterijtje uit je moederbord (zit ten hoogte van je videokaart meestal) en laat hm dan eens 5 minuten staan. Dan baterij er terug in, stekker erin en aanzetten. Dan heb je een volledige bios-reset gegeven. Misschien dat dat helpt.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

Andere voeding testen is ook een idee.
Maar om nu lukraak allerlei onderdelen te gaan kopen lijkt me niet zo handig. Even een lenen lijkt me handiger.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kan echt van alles zijn. Dat je monitor geen beeld geeft geeft alleen aan dat je computer het niet meer doet. Het kan ook een doorgebrande processor zijn, defecte pci-kaart of een vastzittende reset-knop. Zit echt niks anders op dan alle componenten stuk voor stuk uit te sluiten. Te beginnen met al het overbodige los te koppelen.

[ Voor 8% gewijzigd door Palomar op 03-03-2010 23:05 ]

Pagina: 1