.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2011 21:17 ]
Verwijderd
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Groetjes, FaceDown.
.
The devil is in the details.
Kan ook overkomen dat je je amper hebt voorbereid, ik weet niet in welke functie het zit, maar wij hebben hier ook wat sollicitaties gehad waar je op dat moment een beslissing moet maken. Een dag later terugbellen dat je mischien een betere oplossing hebt werkt dan niet, dat was je moment en niet een dag later.Eijkb schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:22:
Ik zou ook bellen (of mailen). Waarom niet? Je toont interesse, laat zien dat het je bezig houdt. Negatief kan dat nooit overkomen lijkt me.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Dit kan wel, omdat het dan passief overkomt. Actief erachteraan jagen in de vorm van email of een belletje is desperate, en in tegenstelling tot wat er hier genoemd is is een sollicitatiegesprek wel een blind date - get used to itSport_Life schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:10:
Ik zou het tussen neus en lippen door brengen, vraag even hoe het met de sollicitatie staat en vervolg met "och over die sollicitatie van gisteren, ik was voorbeeld x en y nog vergeten![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq