Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi,
ik heb van de week een 2e IIyama ProLite E2208HDS gekocht en die aangesloten aan mijn PC.
Het werkte meteen goed, Windows 7 zag mijn 2e monitor en zette die meteen op de juiste resolutie (1920x1080). Maar een half uur geleden was ik gedwongen mijn computer te resetten m.b.v de resetknop aan de voorkant van de computer en toen ik weer inlogde gaf mijn 2e monitor de resolutie 1280x720 aan. Er staat nu ook Generic Non-PnP Monitor en ik kan me niet herinneren of dat er eerst ook stond (aangezien het gewoon dezelfde monitors zijn.)

Ik heb een Nvidia 8800GTS 384MB grafische kaart, 4GB ram en ik draai windows 7 home premium 64 bit.
in de Nvidia Control Panel kan ik wel 1920x1080 uitkiezen als een resolutie en het forceren, maar dan gebeurd er gewoon helemaal niets en krijg ik het bericht dat ik iets heb gewijzigd en of ik het wil toepassen...
Rechtsklikken en naar screenresolution gaan doet ook niet veel.

Ik heb de nieuwste Nvidia driver gedownload, ik heb de stekker uit mijn 2 monitor getrokken en ik heb veel gezocht en niet veel gevonden op internet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zijn ze ook allebei op DVI aangesloten? Kabels al aangedrukt aan beide kanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Gooi anders je videodrivers er af en zet ze er opnieuw op. Dat zou moeten werken.

offtopic:
Het is Nvidia niet Nvidea

[ Voor 23% gewijzigd door PilatuS op 03-03-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De ene is DVI en de andere is op VGA aangesloten, maar dat maakte eerder niets uit. Kan ik die drivers gewoon uninstallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Ja, en voor de zekerheid mss eens DriverSweeper installen en laten runnen, dan ben je zeker dat er niets blijft hangen van je oude driver.

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:53

E-Vix

Nu met sneeuw!

Download en installeer anders de drivers van Iiyama voor die monitor eens. Dan weet je zeker dat Windows hem goed herkent en hem dus ook op de juiste manier aan kan sturen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
die heb ik gedownload maar er zit een .cat een .icm en .inf bestand in en ik weet gewoon niet hoe ik die dingen moet installeren. :(

Ik ga in iedergeval even mijn driver uninstalleren en kijken of dat wat werkt!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik het de driver ge-uinstalled, in safe mode en drivesweeper gedraait en nu start de computer helemaal niet meer op. :(

Telkens als ik mijn nieuwste driver probeer te installeren worden beide schermen zwart, ik heb echt onwijze spijt van het weggooien van mijn drivers, ik ben nu echt nog verder van huis. En het scherm is nogsteeds niet de juist resolutie. Argh.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2010 02:29 ]

Pagina: 1