Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

the request could not be performed because of an I/O device

Pagina: 1
Acties:

• Unleashed-187
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11 09:11
Tweakers.

Ik kom er niet uit, heb al verschillende fora's af zitte zoeken, maar kom er niet uit

ik heb een paar oude pctjes gekregen.
1 daarvan is een Dell optiplex gx110 pentium III, en hier probeer ik windows op te installeren en dat wil niet echt lukken.
zodra hij bij het installeren aan komt duurt het even en geeft hij deze fout aan: ''the request could not be performed because of an I/O device''

hier voor had ik de fout met ams, maar die fout is verholpen en nu geeft hij deze aan. het kan komen omdat ik eerst bij boot settings. de cdrom drive als laatste heb. dat heb gedaan, omdat mij vertelt is dat dan de ams fout er uit gaat, en dat ging ook en toen kwam die fout die ik net heb vermeld.

ik weet me er geen raad mee, misschien dat jullie suggesties hebben?

meer informatie nodig, zeg het maar en ik vermeld het.

[ Voor 3% gewijzigd door Unleashed-187 op 03-03-2010 21:49 ]

• SuperNull
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Welke Windows? Als je Win7 probeert kan het best zijn dat het uberhoupt niet kan.op zo'n oude bak.

In welke fase van de installatie geeft ie de error? Wat is de installatie stap die net voor de de error zit?

Is de harde schijf op die PC nog wel goed? Als je voor de grap eerst een Ubuntu installatie probeert, lukt het dan wel?

Wtf is ams?

• Unleashed-187
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11 09:11
naja deze kan op slot. heb nog even geprutst en toen deed die het