w8en op GeForce 4/Radeon 2 of toch GF3/GF2 Ultra??

Pagina: 1
Acties:

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-08 16:38
Hoi,

Heb nu nog een Geforce Sdr en ach zo slecht doet ie het nog niet eens, maar gezien al die nieuwe beeldkanonnen die in een hoogtempo uitkomen, heb ik inmiddels zoiets: misschien wordt het toch tijd voor iets anders.
Maar door de bomen zie je het bos niet meer, komt de NV 25/GF 3 net uit, praten ze al weer over een NV 30/GF 4 en dan krijgen we ook nog eens de Radeon 2...Misschien nog maar langer w8en en dan een vet afgeprijsde GF2 ultra kopen of toch??? Zeg eens tweakers wat vinden jullie ervan?? :?

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Aangezien je nog met een rdelijk kaartje zit, adviseer ik je om nog te wachten.
Ik zit nu nog met een V3 en kan nog prima meekomen. Wacht in iedergeval op Gf3 Mx uitvoering, als die goed goed, gewoon die kopen. Of je gaat voor de Gf4 of de Radeon2, als je nog veel geduld heb.
Zelf wacht ik op de Gf3, als de prijzen wat gezakt zijn en als ie goed presteerd natuurlijk;)

Verwijderd

Ik zal ook voor de Geforce 3 gaan. Zelf heb ik de Ati Radeon, maar die geforce is wel een stuk sneller.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:01

mvds

Totally awesome!

Schiet niet erg op he? Wachten op de GF3 of Radeon 2? Tegen de tijd dat ze uitkomen word de GF4 en de Radeon 3 alweer aangekondigd, kan je weer gaan wachten.

Als je kaartje het nog goed doet, zou ik gewoon wachten tot ie het echt niet meer trekt en dan het kaartje kopen wat op dat moment in de winkel ligt.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

komt de NV 25/GF 3 net uit
de GF3 is de NV20, de NV25 is waarschijnlijk de GF3 voor de X-Box, maar dat zijn ook maar geruchten.

Maar waarom een nieuwe kopen als je kaart nog voldoet? Geduld dan maar ff en koop wat anders voor die 1500,- piek (ga lekker een weekend naar Parijs met je vriendin ofzo ;) )