Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Engelse Assasins Creed II files.

Pagina: 1
Acties:

• qwertyuio
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 01-05 11:15
Ik heb een Russische versie van Assasin's Creed voor de PC, het probleem is dus ook dat het Russisch is en daar ben ik niet zo'n ster in.

Ik heb al gezocht naar de engelse files op internet maar ik kon niets vinden.
Weet iemand misschien waar ik die files kan vinden of heeft zelfs de files voor mij?

Alvast bedankt :)

• Sinner
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 13-10-2017

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Hoe krijg je het voor elkaar een Russische versie te kopen?
Heb je trouwens customer support van ubisoft al gevraagd?

• qwertyuio
Vorige week werden ze al aangeboden op Ebay en toe had ik er maar een gekocht maar ik wist niet dat hij Russisch was :'(

EDIT: Ik wacht wel op de release zodat hij ook op Torrentsites komt, ik heb hem net namelijk nog niet gevonden.

qwertyuio wijzigde deze reactie 03-03-2010 19:56 (32%)

• qwertyuio
Ik zal toch maar even melden dat het mij gelukt is, is misschien wel handig voor mensen met hetzelfde probleem

Ik zette 'HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Ubisoft\AssasinsCreed II\Language\ van het Russisch naar het Engels te zetten.

qwertyuio wijzigde deze reactie 04-03-2010 15:41 (8%)

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True