Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_h12
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 15:29
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een nieuwe behuizing maar ik twijfel tussen deze 2 casses: de Silverstone Raven Rv01 en de Rv02 ik ben dan ook benieuwd wat mensen die een van deze kasten beziten er van vinden en misschien een mening er over kunnen geven, welke HW ze draaien en de bij behorende temps aangezien deze kasten geprezen worden voor hun koeling.

Mensen die andere goede suggesties of meningen hebben zijn ook welkom. O-)

Groet,
Dennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, heb zo'n rv02.
En moet zeggen coolle koele kast, gewoon het idee en het design al, vrij stevig, veel plaats,
enkel om je bedrading achteraan te managen wat weinig ruimte, en ook opletten met lange
videokaarten, zou er graag zon gigabyte gtx760oc insteken maar ga toch even nameten.

Van temperaturen niet veel gegevens, zet nu pas eerste stappen van plug and play gamer naar oc gamer
Heb wel zon geil evo cyclone ramkoeler zitten met een fan op die de temp weergeeft maar dat is meer de algemene luchttemperatuur in de kast , meestal 26 graden winter en zomer.

Grtz tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:11

Wildfire

Joy to the world!

Tom2304, altijd mooi dat je anderen van hulp wilt voorzien, maar de topicstarter stelde deze vraag drie jaar geleden. Denk niet dat hij nog antwoord op de vraag nodig heeft nu :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe