Ik heb een dell laptop en mijn beeldscherm valt steeds uit. Als ik hem dicht en open klap doet hij het soms weer. Als hij uitvalt zie ik het windows scherm nog vaag en kan ook nog dingen doen alleen zie ik het dus nauwelijks. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt!
Verwijderd
Misschien kan er gerichter advies gegeven worden als het model en het nummer van de laptop vermeld worden.
Er kan gekeken worden naar de instellingen voor de vermindering van de helderheid van het scherm, de instelling voor stroombesparing, of het voorkomt met netstroom of alleen met de accu en wat er gebeurt als de accu uit de laptop gehaald wordt.
Er kan gekeken worden naar de instellingen voor de vermindering van de helderheid van het scherm, de instelling voor stroombesparing, of het voorkomt met netstroom of alleen met de accu en wat er gebeurt als de accu uit de laptop gehaald wordt.
Ik heb zowel voor accu als netstroom alles op max staan, daar ligt het niet aan. Ik heb het idee dat het te maken heeft met het open en dicht doen van het beeldscherm. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Dat is gewoon overduidelijk, backlight of backlight inverter kapot (of zoals hierboven gezegd: de stroom toevoer naar inverter, of tussen backlight en inverter). Als je nog garantie hebt dan daar gebruik van maken en anders beginnen met het scherm uit elkaar draaien (onder de rubberen dopjes zitten schroeven) en testen of het de backlight of de inverter is en daarvoor dan een nieuwe bestellenVerwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 17:22:
Ik heb een dell laptop en mijn beeldscherm valt steeds uit. Als ik hem dicht en open klap doet hij het soms weer. Als hij uitvalt zie ik het windows scherm nog vaag en kan ook nog dingen doen alleen zie ik het dus nauwelijks. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt!
[ Voor 6% gewijzigd door FastFred op 04-03-2010 14:45 ]
Nog beter: sowieso aanspraak op garantie maken, dit duid op een fabricagefout en dat hebben ze gewoon op te lossen.FastFred schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:44:
[...]
Dat is gewoon overduidelijk, backlight of backlight inverter kapot (of zoals hierboven gezegd: de stroom toevoer naar inverter, of tussen backlight en inverter). Als je nog garantie hebt dan daar gebruik van maken en anders beginnen met het scherm uit elkaar draaien (onder de rubberen dopjes zitten schroeven) en testen of het de backlight of de inverter is en daarvoor dan een nieuwe bestellen
Pagina: 1