Ik speel op een Vaio laptop, dat werkt prima, tenzij ik mijn Tascam USB audio interface in de keten trek. Dragon age lijkt niet te snappen dat er andere audio hardware is dan de onboard van de laptop. In die loader werkt audio prima, start ik daaruit de game op dan krijg ik (na force stereo aangezet te hebben) in het introfilmpje nu wel geluid, met af en toe een flinke pop of kraak maar in het spel zelf heb ik nog niets gehoord. Het laatste geluid is meestal een "Krbnwaaooop" en dan blijft het stil, en/of crashed de hele handel.
Ik heb de laatste drivers voor het audio apparaat, een Tascam US-144 onder Windows 7. Op internet las ik dat meer mensen soortgelijke problemen hadden (dragon age snapt andere audio dan onboard niet), minus de crashes, maar oplossingen heb ik niet gezien.
Systeeminfo:
Sony Vaio VPCF11ZIE (Core i7 720QM, Nvidia GT330m, 8G ram)
Tascam US-144 met 64 bits drivers
Win 7 64
Iemand ideeën hoe ik dit spel leer dat hij mijn USB audio device moet blijven gebruiken?
Ik heb de laatste drivers voor het audio apparaat, een Tascam US-144 onder Windows 7. Op internet las ik dat meer mensen soortgelijke problemen hadden (dragon age snapt andere audio dan onboard niet), minus de crashes, maar oplossingen heb ik niet gezien.
Systeeminfo:
Sony Vaio VPCF11ZIE (Core i7 720QM, Nvidia GT330m, 8G ram)
Tascam US-144 met 64 bits drivers
Win 7 64
Iemand ideeën hoe ik dit spel leer dat hij mijn USB audio device moet blijven gebruiken?