Belgische lezers: welke internetprovider in Brussel?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinibin
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-05 13:57
Omdat ik binnenkort naar Brussel verhuis ben ik op zoek naar een internetprovider. Ik kom hier links en rechts klachten tegen over het dure en gedatalimiteerde netwerk in België, maar dat had ik zelf al geconstateerd. Waar ik echt wat aan zou hebben is een tip van iemand met plaatselijke ervaring over goede providers. Jullie hoeven natuurlijk niet voor mij op zoek naar een provider - ik heb zelf al wat op een rijtje gezet (dommel en Scarlet lijken me tot nu toe wel ok) - maar wellicht heeft iemand dus inzichten die ik niet kan opdoen door het bekijken van pagina's over internetpakketten.

Ik zoek eigenlijk een abonnement dat lijkt op mijn huidige superbasic UPC abonnement, dus:
- Liever kabel dan ADSL, omdat ik geen vaste telefoonlijn gebruik.
- Ik ben niet zo'n zware downloader en zou een downloadlimiet wel overleven, maar liefst zonder.
- Uploadsnelheid is ook niet zo'n punt.
- Wel graag een betrouwbaar bedrijf (geen zin in gevechten met de klantenservice als je wilt opzeggen ofzo).
- Voordelig < €30/maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:38

IEF

Why so serious?

'Wat moet ik nemen?'-topics zijn niet de bedoeling.
Breid je nou je topicstart uit door de voor- en nadelen van verschillende providers die je zelf (!) al onderzocht hebt op te noemen, dan blijft dit topic nog wel open, je maakt namelijk al een redelijke start.