Toon posts:

Configuratiescherm 2008 namen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Computervrienden,

Ik ben bezig bepaalde onderdelen van het configuratiescherm te verbergen voor onze gebruikers. Dit doe ik door gebruik te maken van een policy. Nu zoek ik een lijst met alle onderdelen van het configuratiescherm. Dit zijn .cpl bestanden???

kan iemand mij helpen met de complete lijst??? Het moet geschikt zijn voor win 2008 server

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
complete lijst :? in die policy kan je gewoon de namen invoeren zoals je ze ook ziet in control panel.. lijkt me niet al te moeilijk om dat zelf op te lepelen :?

wrom niet gewoon alles hiden behalve dat wat je wel wilt wat gebruikers te zien krijgen, is dat niet een veel makkelijker optie voor je :?

[ Voor 30% gewijzigd door Zwelgje op 03-03-2010 16:19 ]

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

(5 secs in google)
http://www.kreslavsky.com...list-and-description.html

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2010 16:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
hey het werkt. Alleen door de naam te gebruiken zijn de icoontjes weg onder de klassieke weergave. Kies je voor configuratiescherm dan kun je alles helemaal bewerken? Hier nog een oplossing voor?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Powershell schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:18:

wrom niet gewoon alles hiden behalve dat wat je wel wilt wat gebruikers te zien krijgen, is dat niet een veel makkelijker optie voor je :?
^^
dat dus :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
jaaaaa Dankje! :p
Pagina: 1