Toon posts:

M4N78Pro+AMD X4 620 unlocked @ 3,5Ghz cold boot BSOD grrrr..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai dus met bovenstaande configuratie thuis en heb een bizar probleem:

Als ik de PC s'ochtends opstart dan heb ik of een blauw scherm of een verkenner die niet correct is enz... :(

Als ik de pc dan reset is daarna mijn PC perfect, loopt niet vast enz..... |:(

Ik d8 het is geheugen maar wisselen: helpt nix, CPU overclock eraf en unlock ook: helpt nix, ik dacht bios update: helpt nix, ik rommel nu met een andere voeding maar dat helpt ook nix. :'(

De vraag is eigenlijk of iemand dit probleem ook heeft of had, of dat het een bekende is (Windows 7 Ultimate 64 Bits volledig up to date)

even kort wat tweakers termen:
Athlon II 620 unlocked@3,5Ghz, max. temp rond de 46 graden (full load met prime bv) 8)
4096MB DDR3 1333 @1080Mhz, timings standaard verder Kingston = gegoldmemd enz.....
2 x 640GB Samsung HDD in legacy IDE=ook foutloos vlgns seatools onder andere
1 x Solid state 64GB Kingston (miskoop maargoed nu nog snel....) |:(
1 x GF GTX275 van Asus gewoon standaard geclockt
480 Watt xilence voeding: Voltlijnen alle ruim binnen de marges

Het is mijn eerste post in lange tijd dus spaar mij ff mbt het misschien rommelig zijn van deze post :)

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

Je zou het voltage van de HT link wat kunnen opschroeven,aangezien jij de HT flink aan het overclocken ben.
CPU-NB voltage ook mee laten komen met de vcore als je een hoge NB frequentie heb.

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de HTT op 1600Mhz staan maar kan lastig testen omdat de pc het alleen de 1e keer slecht doet en daarna goed, ik laat morgen wel weten of de vanavond ingestelde verhogingen morgenochtend soelaas bieden

Verwijderd

Topicstarter
Verschillende verhogingen gedaan maar geen soelaas, wel even mijn geheugen gewisseld van banken en dat lijkt te helpen, wat mij betreft kan dit topic dicht dus!