Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Beste Tweakers,

Ik ben de laatste tijd bezig met een wensenlijstje voor een nieuwe woning.
Ik woon nu nog bij mijn ouders en we hebben al allerlei hi-fi apparatuur staan, maar dat mag ik allemaal niet meenemen. :9

Nu kwam ik tijdens het zoeken naar een geschikte media player om mijn films die op een nieuw aan te schaffen NAS komen te staan onder andere uit bij de AC Ryan PlayOn! HD Mini en tijdens het zoeken naar een goede A/V Receiver met Dolby en DTS-decoding bij deze set van Onkyo: Onkyo HT-S6205.

Ik vroeg mij echter af of er misschien een product is dat de features van beide producten verenigt, het moet dus beschikken over:
- Veel codecs om verschillende audio en video-formaten af te spelen (DivX, Xvid, H.264, MP3, AC3, Dolby TrueHD, DTS HD etc.. hoe meer hoe beter) met zo hoog mogelijke kwaliteit (1080p, 7.2 surround)
- Aan te sluiten op netwerk, eventueel USB-ingang
- Ingangen voor verschillende externe apparaten, zoals BluRay- / DVD-speler, gameconsoles e.d., dus HDMI in's en coax en optische audio in's.
- Uitgangen voor HDMI en voor een 7.2 speakerset

Ik zou ook wel kunnen schikken als niet aan alle voorwaarden voldaan wordt, maar ik vroeg mij af of er al een fabrikant was die in deze hybride-markt gedoken is.

Kortom: Wie toont mij een enige echte multiplayer? :)

Zoektochten hebben mij nog niet veel opgeleverd.

Edit: De producten die ik gevonden heb, konden vaak wel externe audio afspelen, maar geen video.

[ Voor 3% gewijzigd door Davio op 03-03-2010 15:33 ]