Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Metroid: Other M

Metroid: Other M is het nieuwste deel in de Metroid serie van Nintendo. Dit deel wat voor de Wii verschijnt wordt door Team Ninja ontwikkeld. In deze serie speel je de beeldschone bountyhunter Samus Aran die in haar ruimtepak (Power Suit) de ruimte van de criminelen probeert te verlossen.
Geschiedenis
De Metroid serie begon op de NES met Metroid en kreeg een vervolg op elk van Nintendo's systeem (handheld en console muv de N64). De Metroid Prime subserie (Wii/GameCube/DS) zijn 3D spellen waarin je Samus in First Person modus bestuurt. Alle andere spellen zijn sidescrollers.
Het nieuwe spel
Het nieuwe spel komt deze zomer (31 augustus) in Amerika uit en 3 september hier in Europa. Het spel zal net als Super Paper Mario (Wii) zowel 2D als 3D modi bevatten.

Hier een korte trailer van het spel:
Meer info
Nintendo website: http://www.metroid.com/
Nintendolife website: http://wii.nintendolife.com/games/wii/metroid_other_m
Waarom dit topic?
Ik plaats dit topic omdat er nog geen voor dit spel is en ik van mening ben dat dit spel er wel één verdient.

Als iemand deze TS beter wil / kan maken, stuur me een DM

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2010 10:52 . Reden: Releasedata aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er erg benieuwd naar. Zowieso mijn favoriete game reeks, heb zelfs de Trilogy aangeschaft voor de Wii.

Kijk er erg naar uit, Team Ninja ben ik ook erg over te spreken ... moet Ninja Gaiden Sigma 2 nog steeds een keer aanschaffen, maar dit terzijde :D. Je kan aan het spel zien dat zij er ook achter zitten, grafisch super :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-08 19:21
De E3-trailer mag hier natuurlijk ook niet ontbreken!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VwmzWDd4qRk]

Het spel ziet er zeker gaaf uit. Als ik de gameplaybeelden zie, ben ik alleen bang dat de nadruk voornamelijk op de actie gaat liggen, en niet zozeer op het adventuredeel, wat ik juist zo leuk vind aan de metroid-serie.

[ Voor 2% gewijzigd door DEiE op 03-03-2010 20:27 . Reden: trailer vervangen voor hd-versie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er is een nieuwe gameplay trailer:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3EftgHQGHQI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik weet 't niet. Het is dan Metroid, dus ik moet 't eigenlijk halen van mezelf. Maar zo heul vet vind ik 't nog niet tonen eigenlijk :+

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Wel een reden om mijn Wii af te stoffen. Ik ben benieuwd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-08 19:21
Die nieuwe trailer doet me meer dan de oude eigenlijk, hier zie je toch dat het niet alleen om actie draait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd toch, dat voor een game met zoveel potentie als deze er zo weinig interesse is in deze thread?

Ik weet dat er een gewonen Wii thread is, maar wellicht ligt het aan mij, dit is de game waar ik het meest naar uitkijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal mee eens.

Hier is de TV reclame
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Qn6Isg0bmVU&annotation_id=annotation_931951&feature=iv]

Het spel komt 3 september hier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:14
Tsja, hiervoor heb ik gister een Wii aangeschaft. :P Ik heb genoten van Metroid Prime 1 en 2. De allerbeste games in mijn ogen...samen met Resident Evil 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 20:57
Safaci schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:29:
Tsja, hiervoor heb ik gister een Wii aangeschaft. :P Ik heb genoten van Metroid Prime 1 en 2. De allerbeste games in mijn ogen...samen met Resident Evil 4.
niet de beste in mijn ogen maar wel een goede reeks, resident evil 4 is pure passie (L)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem gister gespeeld maar man man man wat hebben ze gedacht met de graphics? Die zijn zo primitief dat het droevig is. Vooral bij een sfeervol spel als Metroid is dit zo belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 13:15:
Heb hem gister gespeeld maar man man man wat hebben ze gedacht met de graphics? Die zijn zo primitief dat het droevig is. Vooral bij een sfeervol spel als Metroid is dit zo belangrijk.
Wat een onzin zeg. Het is geen HD, maar ik vind de graphics echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 07:21:
[...]

Wat een onzin zeg. Het is geen HD, maar ik vind de graphics echt goed.
Nouja het probleem ligt ook deels aan mijn TV wellicht. HD+Wii is vaak een slechte combi. Zelfa Mario Galaxy ziet er dan kartelig uit, ondanks de component aansluiting. Daarnaast zijn de graphics niet veter dan die van Prime en die is alweer een paar jaar uit.
Je moet ook realistisch blijven. Als je naar andere shooters kijkt dan is dit echt ondermaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je online naar reviews kijkt, dan is men toch erg positief over de graphics. Ik probeer het ook niet met PS3 te vergelijken of zo,

Weet natuurlijk niet hoe groot je scherm is en hoe dicht je erop zit. Wij hebben een 40" scherm en zitten er ongeveer 2.5 - 3 meter vanaf en dat is goed te doen.

Ik denk wel dat ze het maximale uit de Wii weten te halen. Ikzelf ben er nog steeds tevreden over, en heb ook een PS3 ... kijk als ik nu N64 games op de Wii zou zien, dan zou ik er ook niet op zitten te wachten, vind dat niet erg op DS, maar wel op dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 08:22:
[...]

Nouja het probleem ligt ook deels aan mijn TV wellicht. HD+Wii is vaak een slechte combi. Zelfa Mario Galaxy ziet er dan kartelig uit, ondanks de component aansluiting. Daarnaast zijn de graphics niet veter dan die van Prime en die is alweer een paar jaar uit.
Je moet ook realistisch blijven. Als je naar andere shooters kijkt dan is dit echt ondermaats.
Het is dan ook geen shooter. Iemand die Metroid een shooter noemt weet écht niet waar hij het over heeft. En ik heb 'm vandaag gekocht. Het ziet er geweldig uit op mijn Full HD LCD TV via component.

Metroid is een Adventure spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-09 13:39
Toch wel vette commercial btw. Nog niet hier op de buis gezien, zal ook wel niet gebeuren... Jammers dan weer, hebben ze keer iets vets.

Moet de game ook nog keer halen, maar heb er nu ff de tijd niet voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm. ik was zeer nieuwsgierig naar dit spel maar ben het even uit het oog verloren. Lees ik vandaag de BartSmit folder en zie ik het spel gewoon in de folder staan. Meteen even wat reviews gecheckd maar die vallen ronduit tegen als ik het vergelijk met de cijfers van alle andere voorgaande metroids. Zodoende niet meteen naar de winkel gerend. Hoe vinden jullie het spel in vergelijking met eerdere metroids?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:55

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:21:
[...]

Het is dan ook geen shooter. Iemand die Metroid een shooter noemt weet écht niet waar hij het over heeft. En ik heb 'm vandaag gekocht. Het ziet er geweldig uit op mijn Full HD LCD TV via component.

Metroid is een Adventure spel.
Ik zou het spel zelf eerder in het Action genre stoppen.

Ik heb de game nog niet, omdat ik lichtelijk twijfel. De vorige Metroid game heeft mij niet lang genoeg kunnen boeien. Ik houd niet zo heel erg van dat futuristische gedoe eigenlijk. Maar ik moet wel zeggen dat de game zeker wel mijn interesse heeft gekregen. Door de sidescrollling <-> first person view wisselmodus ziet het er allemaal erg interessant uit. Wellicht als ik over een paar maandjes in een goede buit ben dat ik de game aanschaf, maar nu laat ik hem nog even liggen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Verwijderd

Ben hem dan nu aan het spelen. Moet zeggen, is een goed spel tot nu toe.

Ik vind het wel enigssinds jammer dat je niet je upgrades krijgt op de oude manier, maar aan de andere kant, maakt het ook wel weer anders. Gamers kunnen niet altijd goed met veranderingen omgaan, ik sta er wel open voor. Wil niet zeggen natuurlijk dat alle veranderingen goed zijn.

Deze bevalt me wel in ieder geval, enige Metroid game die ik niet goed vond was Metroid Hunters, jammer dat de DS geen goeie Metroid game heeft, in mijn ogen dan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu goed in het spel. Ik moet zeggen, er zijn weinig mensen die dit spel spelen kennelijk. Ik ben echt een Metroid fan, en zal het zeker zeggen als ik het spel ruk zou vinden, maar dat is het gewoon niet. Ik lees veel gezeur over de tussenfilmpjes. Ikzelf vind het verhaal best boeiend tot nu toe, waarom staan mensen nu niet open voor verandering ? Altijd lees je dat ze weer hetzelfde doen ... doen ze iets anders, dan is het "waarom is het niet zoals Super Metroid?" of zoiets. Net als veel mensen iedere Final Fantasy a la FF VII willen hebben.

Zal wel aan mij liggen. De games is echt goed, gezeik over controls is echt onzin ... de controls zijn goed, niet altijd makkelijk nee, maar God, moet dat dan ? Het is zo bedoeld, en het is niet slecht. Je moet mijn het 1st person stukje gewoon zorgen dat je de goeie kant opkijkt, zo moeilijk is dat niet, echt niet.

Ik kan alleen zeggen, ik vermaak me echt super. Boss fights zijn tot nu toe echt bruut, ik ga zeker vaker dood dan met Metroid Prime. Net een "Machine Boss" neergelegd, en dat gevecht was echt vet. Het mag duidelijk zijn, ik snap niet waarom een spel met deze klasse niet zo goed verkoopt. Voor mijzelf durf ik de stelling wel aan, dat het een van de beste Wii games is die er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-09 13:39
Klopt! Gewoon goede game, die te weinig aandacht van Nintendo marketing heeft gekregen en daardoor denk ik ook van de gamers. Bruutste eindbaas moet je overigens nog meemaken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Ik heb het spel vorige week uitgespeeld. In totaal 14 uur over gedaan om de 100% te halen. Ik wil niet weten hoe vaak ik dood ben gegaan :X

Ik ben nu begonnen aan Hard Mode, maar bij het eerste dat op een Boss lijkt loop ik al vast :D Ik vind het zeker een goed spel. Ik denk dat ik de Prime Trilogy ook ga kopen om Prime 1 en 2 te kunnen spelen en de tijd te overbruggen naar Conduit 2 en de nieuwe Zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu ook uitgespeeld. ook iets van 14/15 uur erin gestoken. Ik vond het echt een werelds spel.

Metroid Prime Trilogy is echt aan te raden.
Pagina: 1