Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Heb alle bestanden van de fake virusscanner "Security Antivirus" verwijderd, het programma werkt inderdaad niet meer, alle bekende registry keys zijn er uit (volgens verschillende manual guides). Beveiligingscentrum geeft echter aan dat er een virusscanner up to date en actief is, Hierdoor kan ik geen andere virusscanners meer installeren omdast die dus denken dat er al 1 aanwezig is.

iemand enig idee hoe ik kan aanpassen zodat Windows ziet dat er geen virusscanner is?

edit: heb tevens wat gratis malware remove tools gedraaid die de fakevirusscanner heeft gedecteerd en verwijderd.

[ Voor 11% gewijzigd door Dannydekr op 03-03-2010 14:48 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:00
Ccleaner al geprobeerd? Kan je registry fix doen.
En voor de zekerheid, deze rogue software kit is niet een rootkit? Kan dan hardnekkig terugkomen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:47

D4NG3R

kiwi

:)

Windows XP moet niet zeuren over de installatie van virusscanners... als de virusscanner zegt dat je "mogenlijk een andere erop hebt staan en het hierdoor instabiel word" gewoon negeren. Dit probleem had ik ook pas geleden, ik verwijderde AVG en wou NOD32 installeren. Zelfde melding.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Security Antivirus (SAV) heet het 'programma'..
Er wordt nergens gesproken over een rootkit op de informatiewebsites, maarja, je weet het nooit..
Zal CCleaner even proberen, nog niet gedaan :)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Dannydeman schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:52:
Security Antivirus (SAV) heet het 'programma'..
Er wordt nergens gesproken over een rootkit op de informatiewebsites, maarja, je weet het nooit..
Zal CCleaner even proberen, nog niet gedaan :)
Probeer anders HitmanPRO, fixde mijn PC ook van een rootkit (alhoewel deze niks met de virusscanner die ik geinstallerd had temaken had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:00
D4NG3R NL schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:51:
Windows XP moet niet zeuren over de installatie van virusscanners... als de virusscanner zegt dat je "mogenlijk een andere erop hebt staan en het hierdoor instabiel word" gewoon negeren. Dit probleem had ik ook pas geleden, ik verwijderde AVG en wou NOD32 installeren. Zelfde melding.
Ik denk dat dat niet het probleem helemaal is
Het gaat er om dat hij geen andere virusscanner kan installeren.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Ik kan helaasd niet de melding negeren dat er al een virusscanner geinstalleerd is. Heb security essentials en AVG geoprobeerd. Is NOD32 ook gratis? Want als ik het dan kan negeren is er niets aan de hand denk ik,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Dannydeman schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:54:
Ik kan helaasd niet de melding negeren dat er al een virusscanner geinstalleerd is. Heb security essentials en AVG geoprobeerd. Is NOD32 ook gratis? Want als ik het dan kan negeren is er niets aan de hand denk ik,
Je kan het 1 maand proberen, maar ik had een serial (legale ja, van mijn oom die overgestapt is naar norton) deze was nog 1.2 jaar geldig.

Installeer anders de proefversie, scan je PC voor de gein en installeer daarna AVG. Op deze (omslachtige) manier hebi k ooit een keer de PC gefixed van een ander..

AVG weigerde te installeren (zelfde melding) maar NOD32 ging perfect.
NOD32 verwijdert daarnaa en toen weer AVG geprobeert, werkte wel op de 1 of andere manier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Probeer CCleaner, en dan zowel het Cleaner als Registry-gedeelte eens.
Heel handig programma dat me al vaker geholpen heeft.

Kan je anti-spyware tools wel installeren? Ik zou eens Spybot S&D installeren en laten scannen. Ook de Immunization toepassen. Die moet dan iets vinden als "Windows Security Center override" waarna je wel gewoon een virusscanner kan installeren :)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Overigens NOD32 is atm weer eens in beta :D

Oftewel gratis key voor een tijdje ^^

http://beta.eset.com/

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Pagina: 1