Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe open ik een .Flow bestand?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een .flow bestand alleen met welke programma kan ik die bekijken .. op google heb ik er geen raad bij

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-11 17:07

Wish

ingwell

http://tinyurl.com/ycklq3a

Hoezo niet verder kijken dan je neus lang is... Genoeg te vinden zoals ook de link van mijn bovenbuurman

[ Voor 14% gewijzigd door Wish op 03-03-2010 13:18 ]

No drama

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat zou het bestand moeten bevatten / wat is de reden dat je het wilt openen? <== dat geeft al een boel info. Een eenregelige topicstart is zegmaar niet voldoende input (misschien is het handig om Forum FAQ nog even te checken :) )
op google heb ik er geen raad bij
Hoe bedoel je? Zowel [google=flow file format] als [google=flow viewer] geven wat opties. Geef even aan wat wel/niet hielp. En natuurlijk is de beste oplossing het vragen aan degene van wie je het bestand kreeg.

offtopic:
Ik haal even overdreven vraagtekens uit de topictitel: 1 is zat, meer is schreeuwen.

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 03-03-2010 13:23 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:22:
Wat zou het bestand moeten bevatten / wat is de reden dat je het wilt openen? <== dat geeft al een boel info. Een eenregelige topicstart is zegmaar niet voldoende input (misschien is het handig om Forum FAQ nog even te checken :) )

[...]

Hoe bedoel je? Zowel [google=flow file format] als [google=flow viewer] geven wat opties. Geef even aan wat wel/niet hielp. En natuurlijk is de beste oplossing het vragen aan degene van wie je het bestand kreeg.

offtopic:
Ik haal even overdreven vraagtekens uit de topictitel: 1 is zat, meer is schreeuwen.
Het is mijn loonstrook van me werk alleen is het een flow bestand, bij google krijg ik niet een programma te zien waarbij ik het kan ZIEN ..

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:29:
Het is mijn loonstrook van me werk alleen is het een flow bestand
Dus: vraag een willekeurige collega hoe die het opent, en/of vraag het aan PZ. Soms kan het leven zo makkelijk zijn... ;)
bij google krijg ik niet een programma te zien waarbij ik het kan ZIEN ..
Mijn punt is niet dat er gegarandeerd wordt genoemd wat je precies zoekt, mijn punt is dat je even moet aangeven wat / welke tools je hebt geprobeerd. Als je even zou hebben genoemd dat FlowViewer niet werkt wegens %reden% en kladblok je niet verder helpt omdat %reden%, dan kunnen wij veel beter met je meedenken. Nu is het zo zonde van onze tijd als we allemaal dingen roepen die je al lang weet, en dus reageren we op een gegeven moment maar gewoon niet en da's vast niet wat jij bedoelt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:54:
[...]
Dus: vraag een willekeurige collega hoe die het opent, en/of vraag het aan PZ. Soms kan het leven zo makkelijk zijn... ;)

[...]

Mijn punt is niet dat er gegarandeerd wordt genoemd wat je precies zoekt, mijn punt is dat je even moet aangeven wat / welke tools je hebt geprobeerd. Als je even zou hebben genoemd dat FlowViewer niet werkt wegens %reden% en kladblok je niet verder helpt omdat %reden%, dan kunnen wij veel beter met je meedenken. Nu is het zo zonde van onze tijd als we allemaal dingen roepen die je al lang weet, en dus reageren we op een gegeven moment maar gewoon niet en da's vast niet wat jij bedoelt :)
Die kijken gewoon via internetbankieren wat ik ook deed, alleen wil ik mijn uren nu gaan bekijken.

En heb een viewer gedownload alleen werkte die niet .. en als ik het bestand gewoon open in words krijg ik van die rare chineze letters te zien.
Pagina: 1