Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Update reactie thread bij plaatsen reactie

Pagina: 1
Acties:

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10 13:57
Ik weet niet of dit al eerder naar voren gekomen, maar is het wellicht mogelijk om de thread waar je op reageert in op de frontpage geupdate wordt op het moment dat je op het icoontje naast een naam klikt?

Ik lees eerst het nieuwsbericht en ga vervolgens de reacties lezen, in de tussentijd kunnen er al best weer nieuwe reacties zijn geweest op een post. Nu moet je eigenlijk zelf de pagina moeten verversen voordat je een reactie plaatst om dit te voorkomen. Dit kan dubbelposten redelijk terug dringen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:56

crisp

Devver

Pixelated

Hetzelfde 'euvel' speelt ook hier op het forum of elke andere webpagina met een inline reactiemogelijkheid, toch? Hoewel het een hippe feature zou zijn zie ik het niet als een 'must-have'.

Intentionally left blank

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10 13:57
crisp schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:01:
Hetzelfde 'euvel' speelt ook hier op het forum of elke andere webpagina met een inline reactiemogelijkheid, toch? Hoewel het een hippe feature zou zijn zie ik het niet als een 'must-have'.
Dat klopt, maar de snelheid van de posts op de frontpage ligt wellicht wat hoger als op het forum. Zeker het eerste uur na het plaatsen van een bericht. Je ziet het erg veel gebeuren dat je meerdere dezelfde reacties krijgt op een post, waarbij er toch enkele minuten tussen de reacties zit. Vaak meer tijd dan het heeft gekost om de reactie te typen. Komt de overzichtelijkheid van de "discussies" wellicht wel ten goede.

Ik ben het met je eens dat het geen must-have is, maar in mijn ogen een mooie nice-to-have :)

• Stefan|IA2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-06-2021
Misschien een soort van Twitter effect, dat je krijgt te zien van
Er zijn *aantal* nieuwe reacties geplaatst sinds de laatste refesh
Als je dan daar op zou klikken zou je de pagina kunnen refreshen, waarbij de al reeds getypte reactie bewaart blijft en de nieuwe reactie(s) tussen de andere reacties geplaatst worden.

Zo kun je bijvoorbeeld zelf kiezen of je een kans hebt dat je een dubbelpost plaatst of dat net voordat je de reactie plaatst even kijken wat er geplaatst is.

[ Voor 2% gewijzigd door Stefan|IA2 op 03-03-2010 13:45 . Reden: typo ]

• Onoffon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:34
Het is mij onduidelijk of het forum deze feature al had ten tijden van deze thread.
Maar zoniet dan opper ik hier het idee om dit ook te doen voor de frontpage...

offtopic:
hmm.. Redelijke kick, maar mijn verzoek komt erg overeen met de TS volgens mij.

[ Voor 24% gewijzigd door Onoffon op 22-03-2012 13:47 ]

Just a simple thought....

• Onoffon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:34
kick

Just a simple thought....

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

_David_

FP ProMod

llama llama duck

moto-moi schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:22:
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Op het forum kun je al zien of er een nieuwe reactie is geplaatst. Voor de frontpage hebben we dit nog niet doorgevoerd en zullen we ook niet in de nabije toekomst doen

Sorry dat ik nu pas reageer, ik was vergeten om te reageren na het lezen :)
Pagina: 1