Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel in het bezit van een N82, prima ding, kan op Internet dmv wifi en heeft goede camera (5MP). Abo loopt binnenkort af en ben op zoek naar nieuwe telefoon, dit vanwege enige kuren met N82 (datum verspringt spontaan en micro SD wordt niet meer herkend).

Zou graag weer een Nokia nemen en zoek een toestel met gps (gratis nav met ovi maps), wifi, goede camera en mogelijk touchscreen. Zou graag eentje willen kopen zonder abbo, omdat ik naar sim-only wil overstappen.

Heeft iemand een suggestie welk toestel ik kan nemen die betaalbaar is?

Ook van andere merken hoor ik graag suggesties.

Bij voorbaat dank

• coachmans
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-11 22:16
Wat voor onderzoek heb je zelf al gedaan? Want dit spreekt nou niet echt van veel zelfstudie, wat volgens de forumregels wel verplicht zijn.
Kijk eerste zelf eens rond, want er zijn genoeg telefoons die op GOT besproken worden...

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat hangt helemaal van jouw definitie van "betaalbaar" af. Ik zou als ik jou was de diverse topics eens doorlezen die er zijn gemaakt over de vele telefoons die momenteel verkrijgbaar zijn. Loop eens een Mediamarkt binnen en hou een aantal telefoons in je handen om te kijken hoe ze aanvoelen, of de bediening goed is en welk model je het meest aanstaat.

Je zal toch echt zelf moeten kiezen, en dat doe je door te vergelijken.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op dit forum. :)

Je vraag is echt veel te algemeen, zoals we in het lokale beleid hebben gemeld staan we dit soort vragen daarom niet toe. Zoek eens rond op het forum, lees de ervaring-topics, zoek eens wat met Google en maak je keuze.

Succes bij het maken van je keuze.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.