Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Prototype en Crysis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn systeem
Win 7 64bit
Asus p6t
i7 920
6gb ddr3 triple 1600mhz
2x asus ati hd eah5770 cucore
1tb samsung f3
2 lite on dvd multi recorder
23inch samsung xl2370 full hd led
2.1 logitech.
Gx9 Logitech mouse
Logitech k350 wave toetsenbord.

Ik speel cryis en prototype. Beide spellen haperen beetje. Krijg je slowmotion beeld. Ik heb standaart en high settings geprobeerd maar nog steeds zelfde probleem.

Ik niet mij pc zomaar formateren zodat ik deze twee spellen kan spelen. Ik wil het probleem zonder formateren kunnen oplossen.

Kan iemand me hiermee helpen ?

vr gr

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:34

M2M

medicijnman

begin maar eens met wat benchmarks (3dmark 06 en vantage, superPI mod 1.5) en de temperaturen te bekijken met geschikte software onder load (GPU-Z, speedfan HWmonitor, coretemp / realtemp icm furmark en orthos / prime95). En dan ook even de voltages in de gaten houden.

-_-

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:56

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Waarom denk je uberhaupt aan formateren? 8)7 Dat is wel het laatste waar je aan moet denken.

Heb je alle drivers geinstalleerd/bijgewerkt naar de laatste versies? (audio, video, chipset, etc)

En installeer meteen een spellingschecker ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Meelobee op 03-03-2010 12:53 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• psychoclown
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Hier op tweakers wordt er enig inzet verwacht van de users. Dat houdt dus in dat je zelf probeert het probleem op te lossen en op zoek gaat naar een oplossing met behulp van de search of google.
Zet dat vervolgens ook in je topicstart want met deze info kunnen we niet veel.
Lees anders ook even de volgende link: Het algemeen beleid #quickstart

Tevens heb ik het topic naar de juiste sectie verplaatst, Spielerij - Problemen & Vragen

[ Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 03-03-2010 13:36 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Verwijderd

Topicstarter
Ik schrijf gelijk.
Daarom veel foutjes :) .

Ik heb net alle drivers geupdated. En de software zoals prime95 en de andere die genoemd zijn die kon ik helaas niet download ivm weet niet welke ik moet downloaden. Ik weet niet welke het juiste is.

Is het mogelijk dat ik al deze dingen met een software kan regelen ? Voorbeeld als ik via futuremark die software koop ? ( download )

Ik heb zelf ook paar dingen gevonden via google maar spelen blijven haperen.

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:56

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:57:
Ik schrijf gelijk.
Daarom veel foutjes :) .

Ik heb net alle drivers geupdated. En de software zoals prime95 en de andere die genoemd zijn die kon ik helaas niet download ivm weet niet welke ik moet downloaden. Ik weet niet welke het juiste is.

Is het mogelijk dat ik al deze dingen met een software kan regelen ? Voorbeeld als ik via futuremark die software koop ? ( download )

Ik heb zelf ook paar dingen gevonden via google maar spelen blijven haperen.
Er is geen touw vast te knopen aan je verhaal Zelf een beetje meer moeite doen is toch echt een van de vereiste hier. (zie de post van de mod..)

Prime95 download 1e resultaat...

En wat heb je gevonden via google dan? (hoe meer info je geeft hoe beter er geholpen kan worden.)

Spellcheck zou verplicht moeten worden! :X

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Verwijderd

Topicstarter
Geloof me ben echt druk bezig ik wil zoveel mogelijk leren. Ik vergelijk ook wat mensen hier schrijven en vergelijk ik dan met wat ik vindt op google. Zijn er ook andere software die ik kan downloaden die ik nodig heb ? Voor het bij houden van mij fan tempe enz ?

• psychoclown
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Begin nou eens eerst met het duidelijk uitleggen wat je probleem is en wat je al geprobeerd hebt.
Dat spellen 'een beetje haperen' is veel te algemeen en zoals Meelobee al zegt is er vrijwel geen touw aan vast te knopen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Verwijderd

Topicstarter
hehheeh sry allemaal jullie hebben gelijk. Het is zo dat ik alles snel doe. Het spel Prototype draait nu super snel. Alleen crysis heb ik niet geprobeert. Heb hier en bij google gelezen en het uitgevoerd.
1. Format
2. Alles minimum geinstalleerd.
3. Alleen nieuwste drivers met updates.
Nu draait mij pc sneller en spellen werken ook beter. Heb alleen nog geen crysis geprobeert. Alleen nu is er een andere probleem onstaan. Ik krijg geen volledige scherm. Ik heb via eigenschappen geprobeert lukt niet. Via het cata center niet gelukt display and graphic properties niet gelukt via het samsung scherm fit screen ook niet. Dus weet niet waar het aan ligt dat mij scherm niet volledig draait.
Ik ga nu verder met google en tweaker mischien kom ik een oplossing tegen. En voortaan zal ik meer opletten ''spellingen'' en '' duidelijke uitleg''. Nogmaals bedankt.
Vr gr

• M2M

M2M

medicijnman

probeer control + enter, of alt + enter eens?

of de opties van crysis zelf... Als ik me goed herinner zit daar ook een full-screen knop :)

-_-

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet hoe het moet. Via het cata center upscaling.

• M2M

M2M

medicijnman

kerel, serieus, ik heb echt geen flauw idee wat je nu eigenlijk bedoelt. Spellingsfouten, oké, maar ik kan hier echt nog steeds geen touw aan vast knopen.

Wat is bijvoorbeeld, "cata center"? (catalyst control center? het programmaatje van AMD/ATI?)

Doe anders wat langer over je berichten, lees ze nog eens na en probeer vooral duidelijk en volledig te zijn met wat nu wel en niet werkt. (en waar je problemen mee hebt). Als het enkel en alleen het full-screen krijgen van een applicatie is, dan zijn we denk ik snel klaar...

-_-

Pagina: 1