vodafone abbo van te voren verlengen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:38
hey,

Weet iemand hoe het precies zit met abbo verlengen bij vodafone? in de vodafone winkel werd een tijdje geleden tegen mij gezegt dat ik 6 maanden van te voren al kan verlengen, nu wil ik via studentmobiel.nl gaan verlengen gezien ze daar de motorola milestone hebben, daar staat op de site echter dat je vanaf 3 maanden van te voren kan verlengen (4 maanden met hi/kpn) maar volgens mij moet dat dan daar toch ook gewoon 6 maanden van te voren kunnen met vodafone?

Me telefoon is namelijk laatst gestolen en heb nu zo'n goedkoop kutding waar je niks mee kan terwijl ik vaak in de trein zit enzo dus dan is het wel zo handig om beetje te kunnen internetten of films kijken etc.

[ Voor 18% gewijzigd door Stylze op 03-03-2010 11:59 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
6 maanden van te voren verlengen kan alleen bij vodafone rechtstreeks, dus in de winkel, via telefoon of hun website.
Via andere kanalen is het 3/4 maanden van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
ok duidelijk thx voor de info:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:25
6 maanden van te voren verlengen kan ook bij de bekende retailers (Phone House, Belcompany, T for Telecom) zover ik weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
RobbertC schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:04:
6 maanden van te voren verlengen kan ook bij de bekende retailers (Phone House, Belcompany, T for Telecom) zover ik weet :)
Neen, ben laatst voor mijn eigen abo langs de alledrie de grote jongens geweest, en dat was geen 6 maanden van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Ik dacht eigenlijk dat het 4 maanden was. Anders zou ik nu al mogen verlengen!
Ga het gelijk even opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik heb net een contract gekregen van Vodafone via studentmobiel waarop staat dat het oude abonnement binnen 4 maanden opzegbaar moet zijn.

Waar zie jij 3 maanden staan op de site? Ik heb het helemaal uitgezocht en ik zag overal 4 maanden staan namelijk voor Vodafone.

EDIT: ik heb een overstap vanaf Telfort trouwens.

[ Voor 8% gewijzigd door Moby op 03-03-2010 12:17 ]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Ik kan nu wel inneens inloggen op de portaal voor verlengen. Dus het kan. wil eigenlijk een Milestone hebben dus dan moet ik blijkbaar nog wachten tot de 28e. (Dan ben ik 4 maanden van te voren)
En kan ik deze gewoon online bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:21

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Hoeveel korting zou je dan eigenlijk op die milestone krijgen? Vind de korting zelf vaak tegen vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
gaat nie echt om de korting de milestone is voor de rest gewoon nog nergens anders te bestellen.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Rossi schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:09:
[...]

Neen, ben laatst voor mijn eigen abo langs de alledrie de grote jongens geweest, en dat was geen 6 maanden van te voren.
Ik werk bij 1 van de "grote jongens" en ik weet heel zeker dat wij 6 maanden van te voren kunnen verlengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een Vodafone verlenging kan je overal 6 maanden van tevoren verlengen. Dus bij Vodafone zelf, bij 'de grote jongens', maar ook bij webshops en kleinere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ligt dat niet aan je klantwaarde?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wel ja. Wat ik meer bedoelde was dat je met klantwaarde 'x' overal op dezelfde tijd kan verlengen. Het is dus niet zo dat je met klantwaarde 'x' wel 6 maanden van tevoren bij Vodafone zelf kan verlengen en niet bij een willekeurige andere shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:53:
Bij een Vodafone verlenging kan je overal 6 maanden van tevoren verlengen. Dus bij Vodafone zelf, bij 'de grote jongens', maar ook bij webshops en kleinere winkels.
Gelijk maar een Milestone besteld.(Verlengd) Even de benodigde dingen scannen en mailen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:54:
Dat wel ja. Wat ik meer bedoelde was dat je met klantwaarde 'x' overal op dezelfde tijd kan verlengen. Het is dus niet zo dat je met klantwaarde 'x' wel 6 maanden van tevoren bij Vodafone zelf kan verlengen en niet bij een willekeurige andere shop.
Aha, raar dan. Ik kan bij vodafone wel verlengen (met eigen ogen gezien), maar volgens medewerkers van The Phone House, Belco en T for Telecom (serieus, alledrie de toko's) kon ik bij hun nog niet verlengen.
Toen ik aangaf dat dit bij vodafone in de winkel al wel kon, vertelden ze meteen dat dit inderdaad bij vodafone wel mogelijk is, maar bij hun niet, het 6 maanden van te voren verlengen. Het gaat hier om winkels uit arnhem btw.
Nou ben ik toch benieuwd wie er gelijk heeft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Wanneer is dat geweest? Ik weet zo even niet meer sinds wanneer het precies zo is, maar volgens mij kan het al sinds +/- 5/6 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net sinds januari. Tot die tijd 4 maanden. Erna 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

6 maanden van tevoren verlengen kan al sinds een half jaar ongeveer.

Alle klanten kunnen dit, heeft dus niets met klantwaarde te maken.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
ok nu wordt het beetje onduidelijk kan ik het nou wel of niet via studentmobiel.nl verlengen 6 manaden van te voren?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
Stylze schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 23:18:
ok nu wordt het beetje onduidelijk kan ik het nou wel of niet via studentmobiel.nl verlengen 6 manaden van te voren?
Ja ik weet het dus ook niet meer. Ik ben 2 weken geleden nog op pad geweest in Arnhem voor wat advies omtrent mijn nieuwe abo/toestel. Daar werd mij toch echt verteld bij alle grote jongens (TforT, Belco, TPH), dat ik ALLEEN bij vodafone rechtstreeks 6 maanden van te voren kon verlengen. Bij hun in de winkel kan dat pertinent niet...
Ik wil hier de anderen niet mee tegenspreken ofzo, maar dit is dus mijn ervaring. Vind het ook echt raar, het lijkt er dus op dat ik bij 3 winkels afzonderlijk verkeerd ben ingelicht. Strange, very strange.

Het beste kan je gewoon even contact opnemen met studentmobiel.nl en om uitsluitsel vragen.

[ Voor 22% gewijzigd door Rossi op 03-03-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:30
Net bij smartphoneshop.nl verlengd, 6 maanden van te voren. Geen probleem en ik ben niet echt een highvalue customer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Stylze schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 23:18:
Is geldig voor alle klanten en zou bij elk kanaal moeten kunnen.

Voor zover ik weet kan Phonehouse bij ons in dorp ook gewoon 6 maanden van tevoren verlengen. Ze bellen met de dealerlijn van Vodafone en kunnen ze gewoon aanvragen.

Voorheen was het inderdaad zo dat alleen een VF-winkel een UITZONDERING kon maken tot 6 maanden. Maar nu is dat dus standaard voor alle klanten, overal.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
freddyathlon schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 08:16:
[...]
Voorheen was het inderdaad zo dat alleen een VF-winkel een UITZONDERING kon maken tot 6 maanden. Maar nu is dat dus standaard voor alle klanten, overal.
Blijkbaar is dit nog niet doorgedrongen bij de heldere geesten in Arnhem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
ok thx voor de info allemaal:)

Playstation 5

Pagina: 1