[PW] Prijsfilter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 22:56

M2M

medicijnman

Topicstarter
Ik was aan het zoeken naar compact flash kaartjes. Dus ik typ in het zoekveld, compact flash.

Vervolgens sorteer ik dit op prijs: klikkerdeklik

Nu wilde ik graag een prijsfilter instellen, zo tussen 20 en 50 euro. Echter heeft een shop, een 512MB kaartje op 4K euro geprijst. Het filter loopt hierdoor vast, ik kan dan kiezen tussen 0 en 200 euro als minimum. Dat schiet natuurlijk niet op :)

Ik heb eigenlijk geen flauw idee of het een kwestie is van het corrigeren van de 4K prijs, of dat het misschien mogelijk is om naast de slider, ook twee waardes in te kunnen vullen? Dit zal namelijk vast vaker voorkomen, waarbij bij een zoekopdracht er resultaten uitkomen die zeer uiteenlopende prijzen hebben, maar eigenlijk voornamelijk in een kleine prijsregio zitten.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Een 512 gigabyte kaartje lijkt me ook een beetje raar, de deeplink naar de shop werkt niet en ik kan geen 4k kostend compact flash kaartje vinden op de site van de shop. Ik heb de prijs geblokkeerd maar het kan even duren voor de filters daar op aangepast zijn.

Misschien is http://tweakers.net/price...mpact-flash-geheugen.html wel handig voor je? De categorie compact flash-kaartjes heeft weer andere filters dan de zoekfunctie gebruiken om alles te zoeken waar compact flash in de titel zit. Plus het prijsfilter maakt stapjes van € 7,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 22:56

M2M

medicijnman

Topicstarter
Zover was ik gelukkig ook al :), maar de rede van dit draadje was eigenlijk dat het (mogelijkerwijs) wel vaker voor zou kunnen komen. Ook als alle producten toch goed geprijst zijn. Het manueel invullen van data in de filterbar, of het aanpassen van de filters naar de hoeveelheid producten die nagenoeg dezelfde pricerange hebben. (1 of twee producten op 100 die ver buiten het bereik liggen, zouden dus in de filters aangeduid kunnen worden als <[bedrag]. Aangezien het aantal producten slechts een klein deel ten opzichte van de rest is)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:01

crisp

Devver

Pixelated

Je kan ook switchen naar het klassieke filter waar je wel precies handmatig een pricerange kan instellen :)

Intentionally left blank