Toetsenbord geeft automatisch '' en "" (dus 2 in een keer)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64642

Topicstarter
Ja, de topictitel zegt het eigenlijk al.

Knopjes `` en ~~ zijn ook aangetast, eigenlijk alles dat normaal wacht op een volgend teken, ketst er gelijk nog ene achteraan. Ik druk dus niet twee keer op de knop, bij de eerste keer klikken komen er 2 units.

Als ik een woord met een trema wil schrijven wil da nie, want dan zie ik bijv: cli""enten.
Voorheen ging dit wel, ik heb ook niets veranderd zelf tussentijds. Ik heb zelfs weer handmatig mijn instellingen opnieuw ingesteld.
Ik heb net ook m''n toetsenbord instellingen weggegooid en hij doet ''t nog steeds.

taalinstellingen heb ik veranderd(default input language = english (united states) en keyboard = united states-international) , virtuele toetsenbord heb ik weggemikt en ''t zijn ook geen speciale opties van m''n toetsenbord ergens oid.

Wie kan me helpen?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 64642 op 03-03-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237905

Mijn antwoord ligt nogal voor de hand: Je toetsenbord is waarschijnlijk stuk. Weggooien dus.
Maar probeer eerst even een ander toetsenbord, en probeer je toetsenbord even op een andere computer.

Het is gewoon een PS/2 toetsenbord? Dus geen gedoe met lege batterijen?

Mijn antwoord bleek achteraf niet goed 8)7 . Het gaat specifiek om de 'dead keys'.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 237905 op 06-03-2010 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343079

zoals er al gezecfht word, probeer eens een ander toetsenbord;) de fouten liggen soms in de meest simpelste dingen:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KILLorBE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-06-2024
Ik heb het ook weleens gehad (Onder XP), ontzettend irritant.

Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik het opgelost heb, weet wel dat het niet aan het toetsenbord lag.

Heb wel gelezen dat het evt. een virus kan zijn...Klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octopuz908
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-05 13:33
Toetsenbordtaal op "Nederlands - VS Internationaal" zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

dat zou de meest logische oplossing zijn, als het dan nog niet opgelost is ff terugmelden.. (dr zijn nog wat van dat soort settings, maar US (ipv US International) geeft idd ook het beschreven effect)
Pagina: 1