Platform gerelateerde producten bij nieuwsberichten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:19

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Niet helemaal zeker of het hier moet, maargoed.

In het nieuwsbericht van TDU2 nieuws: Atari kondigt Test Drive Unlimited 2 aan staan bij gerelateerde producten 4 versies van TDU1. Nu het is het enkel via een mouse-over zichtbaar voor welk platform deze beschikbaar is, buiten het aanklikken en weer terug gaan natuurlijk. Nu kan ik met goed kijken wel de Xbox variant ontdekken (wit/groene balk bovenin) maar dit geld niet voor alle producten.

Is er geen mogelijkheid dat het platform in een logo of mogelijk voor de product-tekst komt?

Op de mobiele site, tweakers.mobi, worden er ipv plaatjes gewoon tekst-links weergegeven:
Gerelateerde producten
Test Drive Unlimited, PlayStation Portable - € 17,99
Test Drive Unlimited, Xbox 360 - € 17,99
Test Drive Unlimited - € 15,99
Test Drive Unlimited, PlayStation 2 - € 17,99
waar wel duidelijk het platform zichtbaar is.

Soortgelijk voorbeeld is het Portal nieuwsbericht, nieuws: Patch voor Portal wijst op opvolger
Enkel 1 product heeft de tekst kort genoeg om ook het platform weer te geven (Portal (half life), PC), de rest is weer niet leesbaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Ik heb er even naar gekeken en eigenlijk stonden er drie versies van TD:U en een strategy guide. Voor het gemak heb ik even de boxart voor de overige 2 varianten toegevoegd, dat maakt het al iets duidelijker. Misschien dat het mogelijk is om 2 producten in plaats van 3 naast elkaar te vertonen, maar dat lijkt me dan eerder iets voor de devvers dan PW, nog even afgezien of de redactie dat wenselijk vindt.