[actionscript] Shared Objects (waar op HDD?)

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Topicstarter
Hai,

Ik ben met een standalone quiz bezig die op een beurs moet draaien. De gebruikers kunnen aan het begin een formuliertje invullen en daarna de quiz doorlopen. Ik gebruik gewoon flash .exe projector. Ik heb geen toegang tot de PC waar de quiz op zal draaien dus een lokale serverdraaien voor mysql/php is geen mogelijkheid om de gegevens van de gebruikers in op te slaan.

Op het moment gebruik ik hier dus een Shared Object voor. Werkt allemaal prima. Alleen wanneer ik mijn .exe van folder verplaats gaat het Shared Object wat ergens om de HDD staat niet mee. Hierdoor gaan dus alle gebruikers gegevens verloren. Echter, zodra ik de .exe weer terug in de map zet waar de SO is aangemaakt zijn alle gebruikers weer zichtbaar.

Is er een mogelijkheid het Shared Object op de HDD mee te verhuizen als ik de .exe verplaats.

Alvast Bedankt,

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:45

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ook in dit topic kan ik simpelweg niet geloven dat je niet gezocht hebt. Ik kom duizenden hits over shared objects tegen, daar staat vast iets nuttigs tussen. Zo niet, geef dat aan en ook waarom ze niet voldoen. Wederom ga ik je vragen de Quickstart nog eens goed door te lezen en je topic van een slot voorzien.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.