Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CMS met Word en Excel recognition

Pagina: 1
Acties:

• Homewrecker
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-02 09:22
Hey,

Ik zoek er al even achter maar kan precies niet echt op een oplossing komen.
We hebben hier op werk een oplossing nodig voor onze documenten (Word, Excel).
Er zou een CMS of iets in de aard moeten komen waar we alle documenten kunnen opzetten.
De bedoeling is dat de Word en Excel bestanden zoekbaar zijn dus zoek ik achter een oplossing die ofwel Word en Excel bestanden als attachement kan indexeren ofwel ondersteuning geeft om een Word/Excel document te kopieren in een tekstveld en dan een globale search te gebruiken. Probleem bij laatstgenoemde (copy/paste) is dat Word en Excel een beetje koppig zijn qua opmaak.

Iemand een ideetje?
Alvast bedankt!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb geen idee wat je nu bedoelt. Zoek je nu een CMS (en wil je o.a. Word-docs publiceren op een 'gewone' geindexeerde website), een DMS, een zoekmachine (lokaal op je eigen desktop, windows- of webbased voor het bedrijf, webbased voor externen, ...), of iets anders? Wat wil je nu precies gaan doen: wat is 'er opzetten'?

Als je gewoon een search engine (hetzij voor de desktop hetzij op een server) zoekt: je zult er vele tegenkomen als je even rondzoekt, zo bieden verschillende Google apps ook wat mogelijkheden. Ik neem aan dat je er al een aantal hebt geprobeerd: welke bevielen niet en waarom niet? Dan kunnen we op basis daarvan met je meedenken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)