Cebit: Asus brengt e-reader en nieuwe generatie Eee PC uit

Pagina: 1
Acties:

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:08

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Topicstarter
Uit de tekst:
De 1015PE en de 1018P hebben een 10,1"-scherm dat maximaal 1024x600 pixels kan weergeven, terwijl de 1016P een 12,1"-scherm met dezelfde resolutie heeft. Alle modellen hebben 1GB geheugen aan boord, maar de 12,1"-variant kan ook 2GB krijgen. De harde schijf is een 250GB-model. De 1015 en de 1016 zouden het 14 uur uit kunnen houden met de 63Wh-accu, de 1018 houdt het vier uur minder lang uit met een 44Wh-accu. De enige verrassing is verder dat het 1016P-model, dat voor de zakelijke markt bedoeld is, bluetooth 3.0 ondersteunt
Als ik naar de productnaam (1016P) kijk en de logica van Asus hanteer, zou dit een 10.1" moeten zijn. Zo heeft Asus ook een 12" netbook in hun serie welke de naam Asus Eee PC 1201N Zwart draagt. Ook Engadget spreekt over 10.1"-schermen.

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:43
Nog even een algemene opmerking over alle Cebit nieuwsitems: Is het niet mogelijk om, zoals jullie ook met andere evenementen gedaan hebben, een aparte knop aan te maken op de FP voor nieuwsitems over Cebit :? Dan bedoel ik een link onder de "core", "pro", "games", "Electronics" en "mobile" aan de linkerkant van de FP.

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
IJnte schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:58:
Nog even een algemene opmerking over alle Cebit nieuwsitems: Is het niet mogelijk om, zoals jullie ook met andere evenementen gedaan hebben, een aparte knop aan te maken op de FP voor nieuwsitems over Cebit :? Dan bedoel ik een link onder de "core", "pro", "games", "Electronics" en "mobile" aan de linkerkant van de FP.
U vraagt, wij draaien...

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:43
:> Bedankt :)

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Als ik naar de productnaam (1016P) kijk en de logica van Asus hanteer, zou dit een 10.1" moeten zijn. Zo heeft Asus ook een 12" netbook in hun serie welke de naam Asus Eee PC 1201N Zwart draagt. Ook Engadget spreekt over 10.1"-schermen.
Hoe heeft dit nu weer fout kunnen gaan :(
(Waarschijnlijk omdat het bericht tijdens de dodelijk saaie Asus-persconferentie is geschreven)