Toon posts:

Zelf fangrills maken:?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was vergeten wat finger guards mee te bestellen, en per toeval tijdens het surfen kwam ik dit tegen

Onwijs tof :)

Nou had ik zelf een designtje gemaakt en wil ze zelf gaan maken... dan wel geen gelasercutte (of ik moet kijken of ze dat bij de praxis kunnen doen, wie weet dat toevallig:?)
Gewoon uit de plaat die ik dan uit mijn kast heb gezaagd... Verfje erover en klaar :) Ik hoop dat het lukt en er mooi uitziet, want het idee is wel supercool :)

Hier is mijn designtje, moet hem alleen nog perfectioneren, maar het geeft een idee...

Afbeeldingslocatie: http://www15.brinkster.com/wella/heartgrill.jpg

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:01

mvds

Totally awesome!

Welcome back... :)

Je maakt het jezelf wel moelijk met zo'n design lijkt mij. Niet echt een van de makkelijkste om mooi uit te zagen. Lasercutten (wat een woord zeg) bij de praxis? :? Denk ik weinig kans op dat ze zo'n apparaat hebben staan.

Ik denk dat het een mooi project is, maar wel dat het een moeilijk project is. Misschien toch makkelijker om gewoon alsnog een paar fangrills te bestellen?

• ro__
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-01-2008

ro__

WalkDont'Walk.......

Die fangrills op die site zien er echt super uit!!!

Misschien dat je hem zelfs in het staal van je wandplaat kunt doen... hoef je'm alleen nog maar een ander kleurtje te geven.
Wel een hell of a dremelklus ;)

Jouw designtje zou nog iets gestroomlijnder kunnen [die lijntjes van de twee buitenste cirkels gecurved in de draairichting ofzo...]

Als ze dit bij de praxis ofzo kunnen, hoor ik het graag, want dit is echt STOER! :9~

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 maart 2001 09:51 schreef obsidian het volgende:
Welcome back... :)

Je maakt het jezelf wel moelijk met zo'n design lijkt mij. Niet echt een van de makkelijkste om mooi uit te zagen. Lasercutten (wat een woord zeg) bij de praxis? :? Denk ik weinig kans op dat ze zo'n apparaat hebben staan.

Ik denk dat het een mooi project is, maar wel dat het een moeilijk project is. Misschien toch makkelijker om gewoon alsnog een paar fangrills te bestellen?
Ik doe het gewoon (klein dremeltje:?) en als het niet lukt dat bestel ik wel gewone :)

Het moet gewoon een superkast worden! :P

Verwijderd

liev.

Verwijderd

Topicstarter
zo ik heb hem ff beter gemaakt...
(let ff niet op de slordigheid :P)

Afbeeldingslocatie: http://www15.brinkster.com/wella/heartgrill4.jpg

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 20:36

dfr0st

Geel is mooier

zeer vet, maar moeilijk. Veel succes

-

• ro__
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-01-2008

ro__

WalkDont'Walk.......

Waarom niet een iets gewaagder ontwerp?
Iets rondere vormen om het hart heen, want dat ziet er nog redelijk standaardgrill uit...
Als je toch moet gaan dremelen, maakt dat niet zoveel uit [tip: neem een niet te dikke staalplaat; makkelijker mee te werken en scheelt een hoop slijpschijfjes].

En zo mooi bol [bevel/emboss] zal het niet worden... ;)

Dit wordt echt iets voor een vrij weekeinde [lange termijn dus], maar ik ga het ook eens proberen.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:57

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik gebruik helemaal geen fanguards omdat het enorm in lawaai scheelt. Zonder fanguards is m'n systeem heerlijk :z, maar als ik zo'n metaaldraad achtige fanguard ervoor zet dan hoor je ineens veel meer lawaai van de fans.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Doe gewoon wat ik heb gedaan, ga naar een of andere technische school, die aan metaalbewerking doet....regel ff dat zij dat ding met een computergestuurde freesbank uitsnijden...dik voor elkaar, en perfect van vorm

easy toch....beetje lef, en je red het wel..

Verwijderd

Gewoon geen guards en een doos hansaplast naast de PC :P

Verwijderd

Ik zou dat hartje dan open maken. Dat scheelt veel in de airflow.

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-04 19:54
Op donderdag 08 maart 2001 18:40 schreef HlpDsK het volgende:
Ik zou dat hartje dan open maken. Dat scheelt veel in de airflow.
In het midden van de fan zit een redelijk dikke "as", die verberg je zo juist mooi!

Verwijderd

Topicstarter
Als iemand interesse heeft in dergelijke grills, stuur me ff een mailtje, ben in onderhandeling met een medetweaker over lasercutting... Want maken lukt niet echt :( (of ik moet meer geduld hebben en dat heb ik niet:P)
Pagina: 1