Windows 7 Home premium 32bit OEM CD

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin23
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-09 11:50
Hallo Allemaal

Wie kan mij helpen aan een Originele Windows 7 Home Premium 32bit OEM DVD.
Ik heb namelijk met de kerst een nieuwe laptop gekocht en daar was Windows 7 al op voorgeinstalleerd en ik had toen eigenlijk een backup moeten maken maar dat is er nooit van gekomen.
Mijn Laptop is nu getroffen door een virus en ik kan mijn Laptop door middel van de Backup niet meer herstellen.
Ik heb al eens op Torrent sites gezocht maar daar vind je alleen maar ilegale Windows 7 die al gekraakt zijn maar dit wil ik niet.
Ik heb een licentie want het serienummer staat aan de onderkant van mijn Laptop.
Het enigste wat ik nodig heb is een Originel OEM dvd van Windows 7 Home Premium 32bit NL.
Een nieuwe kopen vind ik zonde daar ik al een licentie heb.
Ik hoop dat mij iemand kan helpen.

Justin23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B. Stuff
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 23:24
Kun je geen contact opnemen met de fabrikant van de laptop of met microsoft zelf? Meestal zit er een "restore" CD bij een laptop, kun je die niet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin23
Die restore DVD had ik zelf moeten maken door middel van een backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin23
Het probleem is net dat ik hem niet meer kan recoveren via de verborgen partie omdat mijn laptop helemaal niet meer doet wat ik wil.
Mijn virusscanner werkt niet meer systeemherstel werkt niet meer.
Ik ben gewoon niet meer de baas over mijn eigen laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

wat B.Stuff eigenlijk zegt.

neem contact op met de fabrikant van je laptop of ga terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht. lijkt mij nogal wiedes dat er geen restore cd/dvd bij zit.

als dat niet helpt, dan inderdaad een belletje naar Microsoft. maar nogmaals, aangezien het een OEM betreft ga ik er toch wel vanuit dat ze een restore cd/dvd mee leveren. dat lijkt mij niet meer dan normaal (let op, is niet leidend)

en indd: alles wat op Warez staat zijn voornamelijk LiveCD's met veel software geinstalleerd e.d. voor XP zijn er 10 tallen versies. die ook allemaal illegaal zijn. dus ik snap je frustratie hierover.

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin23
Ik heb met Microsoft gebeld en deze zeiden niets voor mij te kunnen doen en ik moest mij bij Acer melden.
Acer verteld mij dat ik toen ik de laptop kocht eerst een restore DVD had moeten maken wat mij tijdens het eertste gebruik ook geadviseerd werd maar ik helaas niet meteen heb gedaan.
Acer kan mij wel helpen maar dan moet ik de Laptop opsturen en dan installeren hun de Laptop opnieuw wat mij ongeveer €100 gaat kosten en voor deze prijs koop ik ook een losse Oem DVD van windows7 in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Justin23 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 07:54:
Die restore DVD had ik zelf moeten maken door middel van een backup.
enige juiste antwoord. :+
Kleine moeite om te doen bij de eerste startup, en achteraf blijkt het vaak een redder te zijn :+

Meeste leveranciers bieden idd. tegen vergoeding wel een set herstelmedia aan in geval van extreme uitval van functionaliteit (zoals bij jou), maar reken op prijzen waarbij je soms een volledige OEM variant mee in de winkel kan halen..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Loop anders even naar een plaatselijke ICT boer, met de vraag of zij wat voor jou kunnen betekenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Justin23 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:01:
Het probleem is net dat ik hem niet meer kan recoveren via de verborgen partie omdat mijn laptop helemaal niet meer doet wat ik wil.
Mijn virusscanner werkt niet meer systeemherstel werkt niet meer.
Ik ben gewoon niet meer de baas over mijn eigen laptop
Door deze opmerking heb ik het idee dat je je hertelpartitie probeert te benaderen vanuit windows eigenlijk. Je kunt niet tijdens het opstarten via 1 van de F-toetsen in de recovery module komen?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hersteldvd is ook later nog te maken. De herstelfunctie van Acer gaat meestal open door F11 vaak en snel in te drukken na het indrukken van de aan/uit-knop.
De vermelding van het modelnummer van de Acer kan helpen om gerichter advies te geven.
Ook een lijstje van wat er op het scherm komt te staan na het indrukken van de startknop kan handig zijn om nuttig advies te geven.

Er is een gratis probeerversie van Windows 7 voor drie maanden beschikbaar. Alleen maakt de installatie van deze probeerversie de herstelpartitie leeg. De herstelfunctie is dan niet meer te gebruiken.
Justin23 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 07:51:
Mijn Laptop is nu getroffen door een virus en ik kan mijn Laptop door middel van de Backup niet meer herstellen.

Justin23
Het is ook wel handig om te vertellen wat er nog wel kan op de laptop.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 21:07
Opstarten naar de recovery partitie is bij Acer meestal Alt+F10.
Pagina: 1