Sommige site laden niet (goed)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een al denk ik bijna een half jaar last van dat sommige sites niet goed laden.

veel bekende site zoals bijvoorbeeld hyves.nl gaan erg traag en soms kan mijn browser gewoon geen verbinding krijgen met de site als ik dan een half uur later weer proberen werkt het meestal wel maar erg traag.

nu sinds een paar dagen begint ook de newsserver van kpn te haperen.

Ik begin me er steeds meer aan te irriteren voorheen met wanadoo nooit geen problemen gehad.

Het licht niet aan mijn laptop want als ik het met een andere pc hier probeer is het precies het zelfde.

heb kpn al verschillende keren proberen te bellen maar ik krijg ze maar niet aan de lijn.:confused:

dus dacht ik net om even een mailtje te sturen naar kpn maar nu licht de site plat voor onderhoud:mad:

ik heb zo'n zilver kasje met bellen erbij verder gaat het bellen wel goed.
maar denk dat misschien hier ergens het probleem licht.

ik zal morgen nog maar een keer proberen te bellen, maar ik vroeg me af of er misschien iemand is die misschien een oplossing heeft voor mijn probleem.

heb ook al een tijdje me router van de stroom gehaald en gereset maar echt niks helpt.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:15
Tsja...

Misschien de firewall te streng afgesteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Start -> Uitvoeren -> cmd [enter]
type hier "ping www.hyves.nl" en drop de output hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hier een screen van wat er komt te staan: http://img534.imageshack.us/img534/6362/pingm.jpg :?

En aan de firewall kan het ook niet liggen want heb nog een pc staan met windows 2000 zonder firewall en daar heb ik ook precies het zelfde probleem mee |:(

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:01

MrManuel

The impossible is easy...

Heb hetzelfde probleem gehad.
Voornamelijk met site's met veel te downloaden (Bv plaatjes)..
Er is een instelling in de Experia Box (firewall) die waarschijnlijk bij jou deze site's als 'stout' ziet en dus tijdelijk de toegang blokeert.

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MrManuel schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:43:
Heb hetzelfde probleem gehad.
Voornamelijk met site's met veel te downloaden (Bv plaatjes)..
Er is een instelling in de Experia Box (firewall) die waarschijnlijk bij jou deze site's als 'stout' ziet en dus tijdelijk de toegang blokeert.
En hoe heb je dit dan weer goed gekregen?

Ik heb even gekeken bij de instellingen van mij router.
bij firewall staat Attack Detection op high maar dit heeft toch niks te maken met surfen of wel?
en onder Attack Detection staat Access Control en die staat uit.
Heb geen idee wat ik hier aan moet veranderen :?

Wel erg raar dat mijn router eerder wel goed functioneerde :|

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2010 19:52 ]

Pagina: 1