Hallo,
Zoals in de titel al staat heb ik een probleem met mijn ext. HDD.
Ik heb 2 computers, alle 2 met windows XP pro en SP3.
Op de ene pc(1) is mijn ext. schijf wel zichtbaar en op de andere(2) niet. Wat heel vreemd is, is dat ik 4 ext. schijven heb waarvan 3 niet zichtbaar zijn op de 2de(nieuwste) pc.
Heeft iemand een idee hoe dit kan? De drivers zijn nieuw, ook nog met driver checker pro gescand.
Kabels ook zonder breuk.
De schijven zijn in pc2 niet zichtbaar in computerbeheer.
Ze werken wel perfect op pc 1.
Ze zijn allemaal plug and play, NTFS.
Energie besparen staat uit op de usb poorten.
Ik heb al uren zitten proberen en internet afgezocht, er zijn meer mensen met dit probleem. Maar dit is vaak dat de schijf dan een andere letter aangewezen moet krijgen. Dit kan bij mij niet omdat ik ze niet zie.
Hij geeft wel aan dat het usb apparaat niet word herkend.
Nogmaals in pc1 werkt het perfect, in pc2 niet. Voor de zekerheid heb ik op pc1 de schijven een andere letter toegewezen, maar dit maakt ze ook niet zichtbaar op pc2.
Ik hoop dat iemand hier iets mee kan....
Groetjes Wouter.
Zoals in de titel al staat heb ik een probleem met mijn ext. HDD.
Ik heb 2 computers, alle 2 met windows XP pro en SP3.
Op de ene pc(1) is mijn ext. schijf wel zichtbaar en op de andere(2) niet. Wat heel vreemd is, is dat ik 4 ext. schijven heb waarvan 3 niet zichtbaar zijn op de 2de(nieuwste) pc.
Heeft iemand een idee hoe dit kan? De drivers zijn nieuw, ook nog met driver checker pro gescand.
Kabels ook zonder breuk.
De schijven zijn in pc2 niet zichtbaar in computerbeheer.
Ze werken wel perfect op pc 1.
Ze zijn allemaal plug and play, NTFS.
Energie besparen staat uit op de usb poorten.
Ik heb al uren zitten proberen en internet afgezocht, er zijn meer mensen met dit probleem. Maar dit is vaak dat de schijf dan een andere letter aangewezen moet krijgen. Dit kan bij mij niet omdat ik ze niet zie.
Hij geeft wel aan dat het usb apparaat niet word herkend.
Nogmaals in pc1 werkt het perfect, in pc2 niet. Voor de zekerheid heb ik op pc1 de schijven een andere letter toegewezen, maar dit maakt ze ook niet zichtbaar op pc2.
Ik hoop dat iemand hier iets mee kan....

Groetjes Wouter.