[Mac Pro] Nieuwe update / versie

Pagina: 1
Acties:
  • 2.807 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi!

Ik ben al sinds media december aan het wachten op de nieuwe Mac Pro.
Niet dat deze al is aangekondigd maar veel website speculeren dat deze zeer snel zal worden geüpdatet.
Dit omdat de nieuwste Imac (27") al sneller is dan de huidige Mac Pro.

Dit topic is om ervaringen nieuws en andere facts / specs uit te wisselen.
Ik hoop zelf op een nieuwe versie met Core i7 processoren.

Meer mensen die hun aanschaf momenteel uitstellen, in de hoop een nieuwe update te kopen?

http://buyersguide.macrumors.com/#Mac_Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hier nog een 'wachter'!

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 6-core i7 zijn toch al een tijdje uit? Ze komen binnenkort wel joh. Ik denk aan het eind van deze maand of begin April.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:58

rammes

koekebakker 1e klas

ach man! ik wacht al sinds nov/dec. het wil maar niet gebeuren. vandaag ook weer hele middag de store in de gaten gehouden. (dinsdag store dag). anyway zodra ze komen bestel ik direct

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga maar uit van de volgende keynote = Juni 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRaptor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 23:21
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:19:
Ga maar uit van de volgende keynote = Juni 2010
...Ik denk het eerlijk gezegd niet. Juni is altijd weggelegd voor WDCC en die is tot nu toe veelal het toneel geweest voor nieuwe iPhones.
Ik denk zelf dat eerst de MacBook Pro's zullen worden geüpdate en niet veel later de Mac Pro (morgen is die ook alweer één jaar op de markt :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel, ik zat in november ook te twijfelen om al dan niet te bestellen of te wachten... ik heb toen de knoop door gehakt en toch eentje gekocht... nu geniet ik er al verschillende maanden van...

Je kan altijd wachten op de volgende nieuwe versie maar op een bepaald moment moet je de knoop toch doorhakken en gelukkig zijn met wat je hebt...

Anyway, succes, ik hoop dat ie snel komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R739
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 15:27
Een i7 komt er denk ik niet in, omdat Apple XEON's gebruikt in de Mac Pro. Hopelijk duwt Apple mooie ATI 5xxx series erin en hopelijk ook workstation kaarten in de vorm van ATI Fire Pro's. Een 12-core met Fire Pro *drewls*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit ook te wachten, hoop ook op een nieuwe lijn cinema displays! 24" 27" 32" ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:06:
De 6-core i7 zijn toch al een tijdje uit? Ze komen binnenkort wel joh. Ik denk aan het eind van deze maand of begin April.
klopt maar Apple gebruikt ze nu alleen nog in de Imac.
De Mac Pro is nu overduidelijk aan vernieuwing toe.

Ik ga iig geen oud model meer kopen nu. Heb wel de ADC membership al aangevraagd en de procedure afgerond (Student).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het levert je vooral korting op, zon ADC Membership zie ik, maar hoeveel?

Ah ongeveer 20%, dat is zeer de moeite waard.

Stivo, hoe verloopt die procedure precies?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2010 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik wacht ook. Heb écht een nieuwe computer nodig, want m'n huidige MacBook is uit elkaar aan het vallen :p

Ik denk dat dit artikel mooi opsomt waarom er nog geen nieuwe is aangekondigd http://www.9to5mac.com/intel-apple-534093460

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 08:23:
Het levert je vooral korting op, zon ADC Membership zie ik, maar hoeveel?

Ah ongeveer 20%, dat is zeer de moeite waard.

Stivo, hoe verloopt die procedure precies?
zie: Het Grote ADC Student Membership Topic en Tutorial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:57

Saninl

Ik wacht ook op de nieuwe Macbook pro :(

Maar hoelang kan ik nog wachten,, ik denk niet lang meer. En dan ga ik wss toch voor de oude...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRaptor
Saninl schreef op zondag 07 maart 2010 @ 21:04:
Ik wacht ook op de nieuwe Macbook pro :(
...Volgens mij zit je in het verkeerde topic. Dit topic gaat over de Mac Pro en niet over de MacBook Pro welke inderdaad ook op het punt staat om te worden geüpdate. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien morgen? Aan de andere kant zal meneer jobs het ook wel druk hebben met die iPad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 06:54
Wat heeft Steve te maken met de mac pro en de macbook pro? Zijn toch al geïntroduceerde en bewezen producten die eigenlijk nauwelijks de aandacht van Steve hoeven te hebben? Gewoon updaten die zooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Dat topic kan nu wel gesloten worden aangezien ze vorige week net ADC met 20% korting afgeschaft hebben. Geldt alleen nog voor de mensen die al adc waren en er nog geen gebruik van hebben gemaakt, maar je kan niet meer een ADC account maken en 20% korting krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRaptor
El Gravedigger schreef op maandag 08 maart 2010 @ 20:00:
Dat topic kan nu wel gesloten worden aangezien ze vorige week net ADC met 20% korting afgeschaft hebben. Geldt alleen nog voor de mensen die al adc waren en er nog geen gebruik van hebben gemaakt, maar je kan niet meer een ADC account maken en 20% korting krijgen.
Er zijn nog steeds ADC-accounts waar je 20% korting op Pro-apparatuur kunt krijgen. Met het ADC Select Membership en ADC Premier Membership heb je nog altijd de mogelijkheid om gebruik te maken van het ADC Hardware Purchase Program.
...Enige nadeel is wel dat deze twee ADC's respectievelijk $ 499 en $ 3,499 kosten. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Wellicht wat nieuws. Er gaan geruchten dat 'ie komende dinsdag wordt uitgebracht.
Zie hierrr http://blogs.zdnet.com/hardware/?p=7641

[ Voor 4% gewijzigd door sOid op 10-03-2010 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 18-09 19:12

--MeAngry--

aka Qonstrukt

sOid schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:21:
Wellicht wat nieuws. Er gaan geruchten dat 'ie komende dinsdag wordt uitgebracht.
Ik ben erg benieuwd, ik zet er mijn geld in ieder geval wel op! Maarja ik wacht vooral op MBP updates. De MP update is vooral handig omdat oudere MP's dan hopelijk weer iets in prijs zakken. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
sOid schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:21:
Ook een report van Macrumors. LINK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Speculaties worden sinds vandaag wel erg concreet en specifiek..

http://twitter.com/9to5mac

Refurbished Apple Mac Pro Xeon Workstations from $2,149 + free shipping

Afbeeldingslocatie: http://images.appleinsider.com/gulftown-091215-1.jpg

The Core i7-980x is Intel’s first six-core part. Here’s the spec:
* 3.33GHz (TurboBoost to 3.6GHz)
* 6 cores / 12 threads
* 32nm architecture
* Socket LGA1366
* 130W TDP

Mac Pro 'hexacore' Xeon Core i7-980x coming Tuesday…or Friday?

’m getting tips in from sources who claim that Apple is set to revamp its high-end Mac Pro line, adding a ‘hexacore’ Core i7-980x model to the line up.
All information points to this happening next Tuesday, March 16th.

The Core i7-980x is Intel’s first six-core part. Here’s the spec:
3.33GHz (TurboBoost to 3.6GHz), 6 cores / 12 threads, 32nm architecture, Socket LGA1366 130W TDP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jahoor de apple store is down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Dat is voor de iPad. Zie ook hier: http://www.apple.com/ipad/
Coming April 3.
Starting March 12, pre-order from the Apple Online Store or reserve for pickup at an Apple Retail Store.
Maar wellicht dat er ook andere producten meekomen, al acht ik die kans niet zo groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem-Jan1991
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:31
Geen nieuwe mac pro maar pre-order iPad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
Zoals al eerder gezegd is. Die nieuwe mac pro is natuurlijk super. Maar waar ik nog meer op wacht, is als iedereen zijn 8 core's mac pro op marktplaats gaat zetten.
Dan kan ik lekker shoppen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Laatst online: 08-04 22:30
Huppol schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:29:
Zoals al eerder gezegd is. Die nieuwe mac pro is natuurlijk super. Maar waar ik nog meer op wacht, is als iedereen zijn 8 core's mac pro op marktplaats gaat zetten.
Dan kan ik lekker shoppen ^^
Dat kan je nu ook al als je het een beetje in de gaten houd. Zijn nu al soms mensen die nu al hun Mac pro wegdoen ook omdat sommigen een 27" Imac halen. Heb zelf vorige week een 7 maanden "oude" Mac Pro 2x 2,26 quad core Mac pro gekocht voor maar 1900 euries >:) en nog 2,5 jaar applecare. Ik zou niet weten wat een nieuwe Mac Pro meer kan dan de huidige generatie. De meeste software maakt er nog niet eens gebruik van. Moet je al programma's als Maya gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit topic is meer een fantaseer topic over geruchten dan dat het daadwerkelijk ergens over gaat. Aangezien GoT nog steeds geen chatclient is, gaat dit topic op slot. Als er een nieuwe Mac Pro is aangekondigd dan mag daar uiteraard een topic over worden geopend.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.