Op basis van een eerdere BBG van t.net heb ik een pc samengesteld en gekocht. Ik heb mijn research gedaan en er blijft een conflict bestaan waarvan ik graag wil weten of dit een bekender probleem is. Het gaat er me niet om dat iemand mijn problemen oplost, maar gewoon of het bekend is.
Dan het probleem: Volgens mij zit er een conflict tussen de het Asus M4A79XTD EVO moederbord en het Kingston DDR-133 geheugen. Wanneer beide computerkaartjes zijn ingestoken loopt de computer vaak vast (blauw scherm in verschillende foutmeldingsvarianten, maar ze lijken allemaal te wijzen op geheugen). Nu heb ik één geheugenkaart eruit gehaald en de computer is veel stabieler en hij lijkt wel sneller te zijn.
Ik ben benieuwd of iemand een reactie heeft. Als je meer wilt weten geef ik graag meer info.
De computersspecs:
Moederbord: M4A79XTD EVO
Processor: AMD Phenom II X4 955 AM3 Black ed box
Geheugen: Kingston 4GB DDR-1333 PC3 10600 KIT (2 x 2GB)
Video: HP Nvidia Quadro FX580 512MB
HD: Samsung SATA-2 1TB 32 MB
Windows 7 prof
Dan het probleem: Volgens mij zit er een conflict tussen de het Asus M4A79XTD EVO moederbord en het Kingston DDR-133 geheugen. Wanneer beide computerkaartjes zijn ingestoken loopt de computer vaak vast (blauw scherm in verschillende foutmeldingsvarianten, maar ze lijken allemaal te wijzen op geheugen). Nu heb ik één geheugenkaart eruit gehaald en de computer is veel stabieler en hij lijkt wel sneller te zijn.
Ik ben benieuwd of iemand een reactie heeft. Als je meer wilt weten geef ik graag meer info.
De computersspecs:
Moederbord: M4A79XTD EVO
Processor: AMD Phenom II X4 955 AM3 Black ed box
Geheugen: Kingston 4GB DDR-1333 PC3 10600 KIT (2 x 2GB)
Video: HP Nvidia Quadro FX580 512MB
HD: Samsung SATA-2 1TB 32 MB
Windows 7 prof