hallo,
ik mag binnenkort een laptop uitzoeken van mijn ouders, die mag tot een euro of 650-700 kosten.
hij is voor het hbo en thuisgebruik maar moet dus zeker wel een aantal jaar mee.
nu heb ik er een aantal gezien en vraag jullie advies.
ik wil wel graag een redelijke processor en videokaart en een hdmi aansluiting.
ik heb de volgende gezien:
Acer Aspire 5740G-434G64Mn
goede processor en volgens mij wel redelijke videokaart, maar misschien en te langzame harde schijf
( pricewatch: Acer Aspire 5740G-434G64Mn )
HP Pavilion dv6-2120ed
goede videokaart maar een matige processor (misschien al te verouderd voor een laptop die een paar jaar mee moet)
( pricewatch: HP Pavilion DV6-2120ED (VY329EA) )
HP Pavilion dv6-2140ed
goede processor maar een slechte videokaart (moet toch wel redelijk kunnen gamen)
( pricewatch: HP Pavilion DV6-2140ed (WB441EA) )
wat denken jullie dat de beste keus is, of hebben jullie een misschien betere suggestie?
bij voorbaat dank
,
ik mag binnenkort een laptop uitzoeken van mijn ouders, die mag tot een euro of 650-700 kosten.
hij is voor het hbo en thuisgebruik maar moet dus zeker wel een aantal jaar mee.
nu heb ik er een aantal gezien en vraag jullie advies.
ik wil wel graag een redelijke processor en videokaart en een hdmi aansluiting.
ik heb de volgende gezien:
Acer Aspire 5740G-434G64Mn
goede processor en volgens mij wel redelijke videokaart, maar misschien en te langzame harde schijf
( pricewatch: Acer Aspire 5740G-434G64Mn )
HP Pavilion dv6-2120ed
goede videokaart maar een matige processor (misschien al te verouderd voor een laptop die een paar jaar mee moet)
( pricewatch: HP Pavilion DV6-2120ED (VY329EA) )
HP Pavilion dv6-2140ed
goede processor maar een slechte videokaart (moet toch wel redelijk kunnen gamen)
( pricewatch: HP Pavilion DV6-2140ed (WB441EA) )
wat denken jullie dat de beste keus is, of hebben jullie een misschien betere suggestie?
bij voorbaat dank