hoi, ik ben nu 2 dagen lid. Maar ik draai de client op mijn werk van 8.30 tot 17.00. Moet ik nog iets doen voor dat ik mijn pc afsluit?
Verwijderd
Niet echt. Je kunt een keer flushen. Maar je kunt je PC gewoon afsluiten hoor. Alleen is je PC aan laten staan natuurlijk beter voor je keyrate
tis afhankelijk van hoe de werkgever er overdenkt , indien die er geen problemen mee heeft als de pc ook snachts aanstaat (monitor uit), maar mag je hem laten draaien dan is het van belang of je os hem als service kan draaien
iets met lenzen
Verwijderd
Ook is het slim om checkpoint aan te zetten (vooral met OGR waar 1 stub zo meerdere uren duurt)
Zag t nergens staan in de docs dus is wel t vermelden waard denk ik =) Optie 2 / 4
Geef m een mooie naam (bv Charly =) en ben je er nog wat zekerder van dat je geen dubbel werk hoeft te doen.
Hoe checkpoints werken op multi-cpu systemen weet ik niet, volgens mij heeft maar 1 van de crunchers een checkpoint op de triple ppro uit mn kudde.
Zag t nergens staan in de docs dus is wel t vermelden waard denk ik =) Optie 2 / 4
Geef m een mooie naam (bv Charly =) en ben je er nog wat zekerder van dat je geen dubbel werk hoeft te doen.
Hoe checkpoints werken op multi-cpu systemen weet ik niet, volgens mij heeft maar 1 van de crunchers een checkpoint op de triple ppro uit mn kudde.
Nee, aan staan mag niet.
Ik draai hier nt4.0 sp6a.
Maak dat uit als ik hem als een service laat draaien.
Qua snelheid maakt het niet uit als je hem als service draait; het enige voordeel is dat hij ook graast als je uitgelogd bent. Nadeel is dat je niet meer kan zien wat 'ie doet (geen koe in systray).Op donderdag 08 maart 2001 10:37 schreef gogo het volgende:
Nee, aan staan mag niet.
NB, als je je workstation locked graast 'ie sowieso altijd door!
Intentionally left blank
als je m als service aanzet, is het handig om een log aan te laten maken (zo kan je dan bijvoorbeeld met een proggie als CowControl (verkrijgbaar gewoon bij de site van Dnet) je koe alsnog in de gaten houden.
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Pagina: 1