Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Silverman401
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14-05 18:34
Hoi allemaal,

Sinds de dag dat hij uit is gekomen heb ik al fifa 10
Alleen kan ik niet online omdat ik nog niet oud genoeg ben volgens EA maar ben toch echt oud genoeg voor MW2??
Nu heb ik via EA een mail gekregen voor Ouderlijke toestemming.

Nu moeten ze oog CC gegevens invullen maar steeds komt de fout "Server Error Probeer het later nog eens"
ben er ook achter gekomen dat ik niet de enige ben met dit probleem.
had ea ook een mail gestuurd maar die vertellen je doodleuk dat je maar even een nieuw account moet aanmaken. Niet te bedenken dat mensen zoals ik Xbox live gold kopen en nog andere dingen op de marketplace en ook save games wilt behouden.

Weet iemand misschien een oplossing ben ten einde raad en wil graag fifa 10 doen en nu Bad Company 2 eraan komt wil ik het snel oplossen!!

Alvast bedankt.

Wachtend op zijn OnePlus 5t

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 09:37

psychoclown

Admin Softe Goederen

Huub!

Verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen omdat het een vraag/probleem betreft.
Tevens de uitroeptekens uit je topictitel gehaald.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True