Toon posts:

PCI-e Sata kaart compatible met WIndows 7

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HTPC waar ik graag wat extra schijfruimte in zou willen gaan gebruiken.
Het mainboard heeft geen vrije sloten meer, een PCI slot heb ik niet, dus wil ik gebruik maken van het vrije PCI-e x1 slot.
Nu de vraag, welke kaart is betaalbaar (€80+ is no-go) en werkt met Windows 7 MCE?

Ik heb er ondertussen al een Sitecom e-sata pci-e x1 kaart en een Adaptec 1220SA SATA Raid Controller in gehad, maar die werkten beide niet :(

Verwijderd

Het is wat lastig om te reageren zonder informatie over het moederbord.
Misschien werken usb-, sata en esata-multiports.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Beste Clipto, volgens mij loop jij hier al wat langer rond tenminste als ik naar jouw registratie datum kijk. Je zou da ook beter moeten weten, dat GoT geen eesrte lijns helpdesk is waar je even een vraag kunt dumpen, hier wordt toch echt enige eigen inzet van je verwacht.

Welk kaart onder Windows 7 werken is heel simpel achter te komen, duik de pricewatch in selecteer controllers op jouw butget en kijk op de site van de fabrikant of Windows 7 drivers beschikbaar zijn. Dit is in iedergeval geen eigen topic waardig, daarom gaat deze dan ook op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.