iPod Shuffle 2G, kapot of batterij dood?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enkele dagen doet mijn shuffle 2G het niet meer, wat erg vervelend is aangezien we goed met elkaar overweg konden. Als ik hem op mijn pc aansluit krijg ik een windows melding dat er iets mis is met het apparaat en dat windows hem niet kan gebruiken. Mijn eerste gedachte was dat de batterij dood is maar hoe weet ik zeker of er niet iets anders mis is? Andere iPods hebben een schermpje waar je keurig een melding op krijgt, bij de Shuffle zit dit er uiteraard niet in. Dit voordat ik een nieuwe batterij à 25,- aanschaf die misschien ook niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 11:45
Ik zal even proberen of het helpt om de ipod te restoren met itunes, Werkt dit niet dan zal ik even langs een apple dealer gaan. Of een premier reseller store van apple. Ik zelf denk namelijk de de batterij van de ipod nog helemaal goed is. suc6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan hem niet restoren met itunes omdat windows een melding geeft dat "een aangesloten apparaat niet werkt". Hij is dus ook niet te zien in explorer noch itunes noch in schijfbeheer onder computer management.
Waarom denk jij dat de accu nog goed is? Ik bedoel, zou je normaliter in itunes een melding moeten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Voor iPod shuffles is er de iPod reset utility. Je zou dat kunnen proberen om je iPod shuffle weer tot leven te wekken.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 11:45
Ja, de accu is nog wel goed, Omdat die gelijk in itunes een melding geeft. En als je accu niet goed is duurd het 5 minuten dan gaat die eerst zorgen dat die weer stroom heeft opgeslagen. Je kan idd even met die ipod reset ulity proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank Sebas, dat wilde ik even weten. Mijn Shuffle nog even aangesloten en hij deed het weer gewoon :o...raadselachtig maar ik heb het idee dat hij vanzelf reset als de batterij leeg loopt. Iig even gezien hoe die er van binnen uit ziet. Mocht je Shuffle dus een foutmelding in Windows geven, even drie dagen wachten en je hebt kans dat hij uit de dood opstaat.

iPod reset utility werkt overigens alleen onder Windows 2K/XP.
Pagina: 1