Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadikoylu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-11-2023
Ik krijg sinds gisteren mijn 3GS na een reboot niet meer aan de praat.
Het is een tethered iphone dus moet ik hem 2 keer door blackrain runnen zoals ik altijd deed.

Eerste run gaat zonder problemen en de programma vindt netjes de iphone en komt de foto van Geohot op de iphone te staan. Vervolgens als ik de actie nog een keer wil uitvoeren blijft het programma op apparaat wachten.
Op de een of andere manier kan hij hem niet meer vinden/herkennen.

Deze actie als administrator op een Windows XP uitgevoerd.
De Iphone blijft zich dan resetten en de 2e stap wil maar dus niet lukken.

Kan het zo zijn dat de Iphone (zonder te vermelden) een update uitgevoerd heeft naar 3.1.3?

Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen zonder te herstellen met itunes, dus naar 3.1.3 firmware moet updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets vergelijkbaars:

Mijn telefoon was vastgelopen in Cydia en toen heb ik de harde reset uitgevoerd.
Toen is de telefoon uitgegaan en heb ik hem aangezet. Vervolgens de mededeling dat ik hem aan Itunes moest hangen. Dit uiteraard niet gedaan en geprobeerd via Blackra1n weer in de telefoon te komen.
Dit lukt dus niet meer.
Ik wacht op reboot en vervolgens gaat de telefoon uit en krijg ik weer de melding dat ik hem aan Itunes moet hangen. Dan gaat Blackra1n ook weer zijn werk doen en dan weer connect met Itunes. Zo gaat het maar door.
Maar ik kom er niet meer in. Firmware 3.1.2.
Weet iemand een oplossing?