Xbox aansluiten via tulp én optisch?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNN
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-01-2015
Zoals de titel eigenlijk al een beetje weergeeft.

Ik heb een xbox 360 en ik wil deze graag aansluiten op een Logitech G51 set en een Logitech Z-5500
Nou ben ik van plan de volgende kabel te kopen, echter heb ik daar een vraagje over.

http://img.diytrade.com/c...onent_CABLE_RGB_CABLE.jpg

Kan ik hierdoor mijn xbox via de optische aansluiting naar de Z5500, en via de andere tulp-aansluiting naar de G51 het geluid tegelijk versturen?
Dus dat ik door alle 2 de sets het geluid van mijn xbox krijg?

Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ja dat kan :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Je zal het wel hebben onderzocht verder, maarrem..waarom? Als je optisch je 360 aansluit heb je toch netjes Dolby Digital 5.1 via je 5500? Waarom dat effect verzieken door nog extra speakers aan te sluiten?

Veel spellen zijn echt goed ingericht kwa 5.1 zodat je goed hoort waar wat vandaan komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 16:30
Je krijgt in dat geval door beide geluid, maar 5.1 digitaal van de Z-5500 en van de G51 krijg je dan stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-08 19:21
Via HDMI werkt het trouwens hetzelfde, dan krijg je zowel geluid door via de HDMI als de optische kabel (mits je natuurlijk wel dat blokje hebt dat de "oude" aansluiting omzet naar de geluidsaansluiting).