Toon posts:

[Xbox360] Goede 3rd party controller oplader + accu gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een goede oplossing voor mijn probleem met de accesoires van microsoft om het maar even kort te vertellen:
-play and charge kit kapot (hij laadde gewoon niet meer vol)
-quick charge kit doet nu ook heel raar na een paar jaar (hij laadt ook niet meer op, hij pakt af en toe de batterij niet, en als ik spuug (ja :P) op de contactjes doet ie het opeens weer wel. En als ik geluk heb, laadt ie hem zodoende op dat ik er nog net een weekje mee kan spelen.

Dus ik zoek gewoon een nieuwe kit, het liefst van een 3rd party want microsoft is onvoorstelbaar slecht in dit soort dingen maken. (terwijl zoiets bakken met geld kost).
Ik wil niet zo'n lelijke cheapo accu van ebay waarbij je de USB kabel er in de accu zelf plugt om op te laden.
http://www.bol.com/nl/p/g...04004006125623/index.html is ook geen optie omdat ik met een controller speel en 2 accus (dus 1 laten opladen terwijl je speelt).
En een namaak play & charge kit ook niet want wil geen kabels over de vloer.

Dus weet iemand gewoon een goed werkend setje dat gewoon een oplaadstation gebruikt? (liefst lithium als ze dat maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:14
Verwacht je nu dat we gaan raden dat het om Xbox-controllers gaat? :P
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 17:32:
omdat ik met een controller speel en 2 accus (dus 1 laten opladen terwijl je speelt).
Je moet dus toch accu's wisselen? Waarom zou je dan zo'n speciaal laadstation willen, is een setje oplaadbare batterijen dan niet net zo makkelijk? 't Is in ieder geval goedkoper en flexibeler...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Opzich wel makkelijk als je duidelijk vermeld waar je het over hebt...
Zal even een titelfix doen om het een en ander al duidelijker te maken.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ivm de encryptie op de controllers van de Xbox 360 en hun licentiebeleid op 3rd party controllers heb je maar een zeer beperkte keuze qua opties.

Zelf zou ik zeggen, pak 4 tot 8 keer 2500m/2700Ah oplaadbare batterijen van bijv Varta met een 15/30min powercharger en haal gewoon weer een originele 360 controller

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |