Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purn0
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-06 13:43
Als ik mijn iPhone 3GS aansluit op mijn autoradio (Alpine CDE-103BT) met een daarvoor bestemde kabel, kan ik de iPod functie alleen nog via de radio bedienen. Dat werkt wel, maar ik navigeer veel liever door mijn muziek op de iPhone. De knoppen en display van de radio kunnen natuurlijk niet tippen aan coverflow...

Nu weet ik dat sommige radio's (Pioneer) de mogelijkheid bieden de bediening aan de iPod of iPhone over te laten, maar die optie kent de mijne niet.

Weet er iemand of ik met een simpele hardwarematige ingreep (contactje van de stekker isoleren oid) of softwaretweak dit kan omzeilen en de iPhone kan bedienen alsof hij in een normaal dock zou zitten?

Muchos Gracias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Heeft je radio geen 3,5mm jack aansluiting? Dan kan je de iPhone aansluiten op je radio zoals je dat doet met je headphones maar blijft de bediening volledig op de iPhone.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purn0
Jawel, dat is nu ook de work-around voor filmpjes, alleen dan laadt hij niet op. Dat kan ook wel weer verholpen worden met een autolader, maar dan wordt het zo'n kabel-bende...

Nog meer ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had exact hetzelfde met dezelfde radio. Zonder jailbreak is het me niet gelukt, met jailbreak is het erg simpel. Je hebt een programma, NoSplashAccessory NoAccessorySplash, wat precies doet wat je zoekt. Was voor mij een van de voornaamste redenen om te jailbreaken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 21:06

d-motion

zow... en dan nu...

Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:41:
Ik had exact hetzelfde met dezelfde radio. Zonder jailbreak is het me niet gelukt, met jailbreak is het erg simpel. Je hebt een programma, NoSplashAccessory, wat precies doet wat je zoekt. Was voor mij een van de voornaamste redenen om te jailbreaken.
Ik heb even lopen zoeken maar... En heb em gevonden... Hij heet alleen NoAccessorySplash...

Helemaal top... Ik heb op dit moment een kensington houder in de auto maar wil het geluid gewoon over de iphone laten lopen ipv de installatie van de auto... Soms moest ik er op gokken dat wanneer ik de iphone in de houder stak de Iphone begon te melden dat de accesoire niet ondersteund wordt. Ik hoop dat het hiermee opgelost is... Vanavond even uitproberen...

Bedankt voor de richting in ieder geval...

WWW.RC5.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoAccessorySplash bedoelde ik inderdaad, erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purn0
Dan weet ik wat me te doen staat :)
bedankt!
Pagina: 1