Als ik mijn iPhone 3GS aansluit op mijn autoradio (Alpine CDE-103BT) met een daarvoor bestemde kabel, kan ik de iPod functie alleen nog via de radio bedienen. Dat werkt wel, maar ik navigeer veel liever door mijn muziek op de iPhone. De knoppen en display van de radio kunnen natuurlijk niet tippen aan coverflow...
Nu weet ik dat sommige radio's (Pioneer) de mogelijkheid bieden de bediening aan de iPod of iPhone over te laten, maar die optie kent de mijne niet.
Weet er iemand of ik met een simpele hardwarematige ingreep (contactje van de stekker isoleren oid) of softwaretweak dit kan omzeilen en de iPhone kan bedienen alsof hij in een normaal dock zou zitten?
Muchos Gracias
Nu weet ik dat sommige radio's (Pioneer) de mogelijkheid bieden de bediening aan de iPod of iPhone over te laten, maar die optie kent de mijne niet.
Weet er iemand of ik met een simpele hardwarematige ingreep (contactje van de stekker isoleren oid) of softwaretweak dit kan omzeilen en de iPhone kan bedienen alsof hij in een normaal dock zou zitten?
Muchos Gracias