Logitech diNovo for Notebooks hangt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:02

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Topicstarter
Ik weet dat vergelijkbare onderwerpen al vaker zijn langsgekomen, maar geen van de topic hierover die ik heb kunnen vinden is uiteindelijk echt opgelost.

Ik heb sinds 2 weken een Logitech diNovo for Notebooks, een draadloos toetsenbord (2.4GHz), maar deze blijft af en toe hangen (gemiddeld zo'n 4x op een dag).
Wat er dan gebeurt is dat als ik typ, en er een paar seconden niets gebeurt, waarna het getypte alsnog wordt ingevoerd. Ook in games gebeurt dit, waardoor ik dan bijvoorbeeld even blijf stilstaan, waarna de controls die ik heb gebruikt in de tussentijd alsnog worden uitgevoerd (waardoor je bijvoorbeeld tegen een muur rijdt 8)7)
Ik heb Windows 7 HP x64, de rest staat in mijn sig.
Ik heb al geprobeerd de Logitech progsels eraf te gooien met Revo Uninstaller (Setpoint en de Updater) en een nieuwere versie te installeren maar dit mag niet baten.
Verder zijn er geen sterke draadloze signalen in de buurt. Mijn pc heeft wel een draadloze netwerkkaart, maar deze staat uit omdat ik op een kabel werk. Het enige dat verder straling geeft is in de kamer de telefoon in mijn broekzak.
Heeft iemand een idee?
Zou dit probleem misschien verholpen worden als ik het tobo omruil?

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt eventueel de telefoon ergens anders neerleggen, maar dat zal waarschijnlijk niet uitmaken.
Als je op 10 meter afstand zit, en de ontvanger zit toevallig ergens achter, dan kun je problemen hebben.
Ik heb mijn ontvanger van Logitech (geen diNovo) met een verlengkabeltje van 30cm opzij van de computer gelegd.

Hier hebben sommigen ook problemen er mee:
Logitech diNovo Media Desktop deel 2

Met 64-bit heb je ook nog iets meer kans dat een driver nog niet helemaal goed werkt.
De batterijen van het toetsenbord zijn vol en maken goed contact ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Topicstarter
De batterijen zijn de batterijen die er standaard in zaten (Duracell), maar net zo lang gebruikt als het toetsenbord, dus gewoon vol en maken goed contact.
Ik zit gewoon aan mijn bureau te werken, en de ontvanger bevindt zich dan op ongeveer 1m van het toetsenbord (er zit wel een tafel tussen). Als ik 2 meter verderop ga staan werkt het toetsenbord ook nog, dus aan de ontvangst zal het waarschijnlijk niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zou het de driver kunnen zijn. Of anders defecte hardware (toetsenbord of ontvanger).

Het toetsenbord werkt toch ook zonder een Logitech driver?
Probeer het toetsenbord eens een tijdje op een andere computer (bijvoorbeeld met 32-bit Windows).

In Windows 7 RC 32-bit werkten de Logitech drivers bij mij goed. Maar toen ik ook nog Wacom drivers erbij installeerde, toen zaten ze in elkaars vaarwater en liep het niet goed meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Topicstarter
Ik heb het nu ook al weer 2 dagen niet gehad (volgens mij). Mischien dat de nieuwe drivers het toch opgelost hebben. :)