[win7] Windows updates oplsaan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneeperG5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-09 10:23
Is het mogelijk om de Windows 7 updates op te slaan? Zodat ik de standaard updates op een cd of usb stick kan zetten. Het is nogal irritant dat ik elke keer weer al die updates moet downloaden. Staan deze misschien ergens in een Windows map waar ik deze vandaan kan toveren?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneeperG5
Krijg met downloaden een aantal errors, maar naast dat is er ook een programma met de mogelijk heid waarbij ik zelf alle updates handmatig kan selecteren en downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneeperG5
Weet je zeker dat dit voor windows 7 is, er staat namelijk op de website groot boven bij mij:
"Dit artikel is van toepassing op een andere versie van het Windows besturingssysteem dan de versie die u gebruikt. De inhoud van dit artikel kan mogelijk niet relevant voor u zijn.
Bezoek het Windows 7 support center."

Zitten hier alle updates ook van win7 home primium tm ultimate in. 32&64 bit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handmatig van windows update catalog halen?
http://catalog.update.mic...Search.aspx?q=windows%207

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneeperG5
Jep dit werkt alleen moet de URL http://catalog.update.microsoft.com/v7/site/Home.aspx zijn, Als ik die van jou deed kreeg ik een bedankt scherm te zien;)

Dit duurt wel wat langer dan de updates uit een lijstje selecteren die al op mijn computer staan maar dat heb ik er wel voor over;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:23
sneeperG5 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 15:47:
Weet je zeker dat dit voor windows 7 is, er staat namelijk op de website groot boven bij mij:
"Dit artikel is van toepassing op een andere versie van het Windows besturingssysteem dan de versie die u gebruikt. De inhoud van dit artikel kan mogelijk niet relevant voor u zijn.
Bezoek het Windows 7 support center."

Zitten hier alle updates ook van win7 home primium tm ultimate in. 32&64 bit?
zeker!

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1