Flash hulp gevraagt (actionscript 3.0 verschillende knoppen)

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nieuw met gebruik van Flash Cs4 en na een paar tutorials gevolgt te hebben dacht ik aan men eigen site te gaan werken.

Alles ging perfect tot dat ik bij de knopjes aan kwam toen stuite ik op error 1009 maar die heb ik op kunnen lossen
Toen kwam ik bij men 4de knop aan en toen ging alles fout.. men home button werkt niet meer en knoppen bleven zomaar staan die eigenlijk zouden moeten verdwijnen.. Ik heb wel nog even men laatste afgemaakt maar ik weet echt niet meer hoe ik dit op kan lossen.

Ik hoop dat iemand even een kijkje kan nemen naar mijn fla file:
*WEG*

Het is misschien een beetje een chaos :P maar heb men best gedaan om het netjes te houden.. alleen de knoppen kosten zoveel plek in frames...

Het probleem zit trouwens ergens bij het 2de frame van knoppen en tekst (in de main tijdlijn is dit) in het 2de frame staan als mijn knoppen.

Alvast super bedankt!

Met vriendelijke groeten,

joris

[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 02-03-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:31

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Hoi jorispk, welkom op GoT :)

Op deze manier werken wij niet graag. Als je een probleem hebt met een stuk code, zien wij hier graag de relevante code, met een duidelijke probleemomschrijving, wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt en meer van de dingen die in de Quickstart worden vermeld. Zomaar je flash file dumpen en vragen of iemand het oplost willen we niet. Zie ook Kan iemand even .. ?. Je topic gaat dan ook op slot.

edit:
RobIII :w

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hoi en welkom op GoT :w

Dit topic ga ik sluiten, en wel omdat dit een Kan iemand even...?-topic is en daar doen we hier niet aan ;) Graag verwijs ik je door naar onze Quickstart om te lezen hoe we hier wél graag een topic zien. Als je dat hebt gelezen open dan gerust een nieuw topic waarbij je die voorgenoemde quickstart dan in je achterhoofd houdt en als leidraad gebruikt voor dat nieuwe topic.

* RobIII mept MueR :(

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 02-03-2010 16:25 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.