Collectief aanspraak maken op diensten T-mobile

Pagina: 1
Acties:
  • 1.653 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Sinds een paar weken ben ik bezig met het voortijdig ontbinden van mijn overeenkomst met T-mobile. Ikzelf woon in Utrecht, en de netwerkdekking (2G, 3G én H) is daar dusdanig onder de maat, dat voor mij de maat vol is.

Talloze keren heb ik naar de klantenservice gebeld, om na te vragen of er misschien sprake is van een storing, van onderhoud, of andere niet-aan-T-Mobile te wijten oorzaken van slecht ontvangst. Het standaard rideltje ken ik al wel zo'n beetje uit m'n hoofd, menig tweaker zal deze zelf ook kunnen bedenken:

"Probeer de GSM in- en uit te schakelen", "Haal de SIMkaart uit je telefoon", "Plaats uw simkaart in een andere telefoon", "Vraag een nieuwe SIMkaart aan", etc.

Gisteren had ik het er helemaal mee geschoten, en heb een poging gewaagd eens daadwerkelijk druk te zetten op die lui. Daar ik het één en ander heb geleerd in mijn twee jaar rechten studeie, heb ik gestuurd naar T-mobile:
Bij deze wil u informeren over het feit dat T-mobile mijns inziens niet de voorwaarden nakomt, overeengekomen in mijn contract.

Krachtens art. 6:74 jo. 6:265 BW is niet-nakoming een reden voor ontbinding. Wettelijk heb ik mijns inziens dus recht op opzegging van mijn contract, zónder opzegtermijn. Bij deze stel ik u dus ook in gebreke ingevolge art. 6:82 BW.

Bellen en gebeld worden is vaak niet mogelijk;
SMS-berichten komen niet of laat aan; internetsnelheid is ver beneden de maat, of totaal afwezig. Het laden van www.nu.nl duurt met een Nokia E71 i.c.m. Web'n'Walk standaard meer dan een minuut in hartje Utrecht. Zoals u weet is dat absurd.

Hieromtrent heb ik al meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice, zonder resultaat.

Samengevat ben ik van mening dat er elke maand onrechtmatig abbonementskosten worden geïncasseerd, daar ik de aangeboden diensten niet (volledig) ontvang.

Daarbij ben ik op diverse fora talloze lotgenoten tegen gekomen met dezelfde problemen aangaande uw netwerk. Ik lees dusdanig veel klachten dat ik overtuigd ben van het feit dat u níet binnen de zeven maanden (resterend voor mijn contract) mijn euvel op kunt lossen. We hebben te maken met een structureel probleem in het T-mobile netwerk. Een termijn, als vereist in art. 6:82 BW kan mijns inziens dus ook achterwege blijven.

Gelieve mij z.s.m te informeren over de mogelijkheden.

Gegroet,
Hierop heb ik gelijk vandaag een mail terug ontvangen, met aanvullende gegevens die T-mobile van mij verlangd.
Wanneer de nieuwe simkaart geen verbetering oplevert, laten wij uw melding graag voor u onderzoeken. Hiervoor verzoeken wij u allereerst de volgende vraag te beantwoorden:

- Ervaart u deze slechte dekking overal of op slechts bepaalde locaties?

Indien u het overal ervaart, adviseren wij u allereerst een kruistest uit te voeren. De kans dat er een probleem is met uw simkaart of toestel, is dan namelijk vrij groot. Bij een kruistest test u uw simkaart in een ander toestel en test u een andere T-Mobile simkaart in uw eigen toestel. Als uw simkaart in een ander toestel wel werkt, vertoont uw toestel een defect. Als een andere simkaart in uw toestel wel werkt, dan vertoont uw simkaart een defect.

Als er met zowel uw simkaart als uw toestel niets mis lijkt te zijn, ontvangen wij graag ook een antwoord op de volgende vragen:

- Sinds wanneer (welke datum) ervaart u deze slechte dekking?
- Gaat het hier om de 2G- of de 3G-dekking?
- Is de dekking altijd slecht geweest of is deze plotseling verslechterd?
- Op welke locatie (postcode en huisnummer) ervaart u de slechte dekking?
- Welk merk en type toestel heeft u?
- Wat ervaart u als u een gesprek wilt opzetten?
- Is het probleem er continu?
- Zijn de gesprekken die wel doorkomen van goede kwaliteit? Zo nee, wat scheelt eraan?
- Zijn er in uw omgeving grootschalige bouwwerkzaamheden, veel hoge gebouwen of veel bebossing?
- Ervaren personen uit uw omgeving hetzelfde probleem met hun T-Mobile aansluiting en toestel?
- Ervaart u het probleem vooral binnenshuis of ook buitenshuis?
- Komt het voor dat gesprekken direct worden doorgeschakeld naar uw T-Mobile Voicemail, terwijl uw toestel voldoende bereik aangeeft?
- Op welk alternatief telefoonnummer bent u overdag bereikbaar, mocht onze technische dienst contact met u willen zoeken?

We vertrouwen erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV
Ze vragen exact naar de bekende weg, en mijns inziens wéten ze ook al dat ik over "the worst case scenario" ervaar. Vanmiddag kruistest doen, morgen eens filmpjes uploaden van vol bereik, en tóch geen internet-acces.

Ik vraag mij echter het volgende af. Naar mijn weten (als ik de fora van T-mobile zelf en tweakers.net doorploeg) ben ik één van velen (lees: honderden) die dezelfde problemen ervaren met T-mobile. Ik ben van mening dat dit niet kan en mag.

Mijn vraag aan jullie: zit ik juist met mijn visie op de dekking van T-mobile, de vele gedupeerde klanten, en de structurele niet-nakoming van T-mobile's zijde v.w.b. de overeengekomen diensten?\

Mocht dit zo zijn, samen sta je veel sterker. Alleen is ook maar zo alleen, als helemaal tegen een multinational als T-mobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zoals ik hier: r0el in "Nokia E72" ook al melde heb ik precies dezelfde problemen in Utrecht:

Problemen zijn:
- Smsjes die veel te laat afgeleverd worden (zowel van mij aan anderen als van anderen aan mij)
- Niet kunnen bellen vanwege; connection errors, network not available, unknown error e.d
- Mensen die direct mijn voicemail krijgen terwijl ik dus vol bereik heb (dus niet gebeld kunnen worden)
- Bizar slechte dekking in utrecht e.o (UB Uithof anyone?)
- Bij gebruik internet meldingen als 'unknown gateway', gateway error e.d

Bovenstaande problemen heb ik zowel thuis (3514xx) als op de uithof (werk 3584xx)

Al 'kruistest' uitgevoerd met behulp van een p1i en duo-simkaart. Zelfde problemen. Gebruik nu een E72.

Who's next?

[ Voor 9% gewijzigd door r0el op 02-03-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Ik meld me.

Heb sinds december 2009 een abonnement lopen bij T-mobile, maar het bereik in Utrecht is dermate slecht dat ik regelmatig niet kan bellen. Midden op het station krijgt mijn telefoon (iPhone) nu.nl niet geopend. Ik heb al een kruistest uitgevoerd met een Nokia E71, Nokia 6300 en een SE K800i. Allen hadden zeer slecht tot geen bereik. En dan heb ik het nog niet eens over de Uithof. Daar hoef je niet eens aan bellen te denken.

Ik ben sinds deze week in conclaaf met T-mobile over het slechte bereik. Ik ben netjes begonnen het heb hetzelfde mailtje gehad als de TS. Deze keurig beantwoord, maar T-mobile lijkt me niet echt serieus te nemen. Met de gegevens die je ze toestuurd doen ze helemaal niets.

Ik hou jullie op de hoogte over mijn 'theekransje' en ga mee in het collectief ontbinden als dat nodig is.

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds ik mijn Samsung f480 heb vaker, dat de telefoon gewoon prima bereik aangeeft, maar dat ik niet gebeld kan worden of bellen. Een reset doet de trick meestal wel, maar vind het lastig in te schatten wanneer het aan T-mobile ligt en wanneer aan het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Je moet met dit soort dingen helaas wat mazzel hebben.

Ik had een paar jaar geleden (jaar of 3) ook een T-Mobile abonnement afgesloten. Al snel kwam ik erachter dat het bereik bij mij thuis erg slecht was, ik kon alleen op bepaalde plekken in het huis bellen (bij het raam). Blijkbaar woon ik in een bunker en heb ik hier alleen met Vodafone en KPN redelijk bereik.
Klantenservice gebeld dat ik mijn contract wilde ontbinden (ik werkte toen bij de BelCompany, dus wist wat de mogelijkheden waren) en ik vroeg de telefoniste mij door te verbinden met de desbetreffende afdeling, de telefoniste antwoordde heel brutaal: "Denkt u nu echt dat die wat voor u zullen doen?" , mijn antwoord: "Dat wil ik wel eens proberen". Ik werd doorgeschakeld en te woord gestaan door een uiterst vriendelijke man, de volgende dag heb ik toen mijn toestel teruggestuurd (was toen een paar maanden gebruikt) en het contract werd ontbonden. Ook het geld dat ik moest bijbetalen voor het toestel werd teruggestort.

Of de hele procedure nu nog zo gaat weet ik niet, maar het laat wel zien wat de mogelijkheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 23:21:
Ik heb sinds ik mijn Samsung f480 heb vaker, dat de telefoon gewoon prima bereik aangeeft, maar dat ik niet gebeld kan worden of bellen. Een reset doet de trick meestal wel, maar vind het lastig in te schatten wanneer het aan T-mobile ligt en wanneer aan het toestel.
bij jouw kan ik je met 100% vermelden dat het een toestel probleem betreft, helaas zijn er nog een aantal andere samsung telefoons met dit euvel. Dit treed ook op bij cheapass Sony Ericsson telefoons. Ze vallen gewoon in slaap, totdat jij weer actie onderneemt. de tegen partij krijgt gelijk je voicemail en sms wordt niet bezorgt.

Ik werk ook in de telecom, niet bij t-mobile maar bij sommige samsung telefoons en sommige Sony Ericsson telefoons zien wij dit probleem vaker.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Zijn er hier mensen die een nieuwe SIM-kaart hebben ontvangen maar geen verbetering van de klachten ondervinden? T-mobile gaat me nu (EINDELIJK) een nieuwe simkaart sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 21:48

dlmh

Lo-Fi

Hier hetzelfde probleem. Het is zelfs zo erg dat ik m'n iPhone standaard op 2G heb staan omdat ik met 3G veel te vaak niet bereikbaar ben. Ik woon en werk in centrum Utrecht en de ontvangst is echt waardeloos (zelfs al staat er dat ik vol bereik heb).

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Ik ben weer een stapje verder in de discussie met T-Mobile: Afdeling geschreven klachten.

Maandag gaat mijn brief eruit waarin ik hen officieel in gebreke stel. Ik geef ze daarbij twee weken tijd om te reageren.

Het stomme is dat ik T-Mobile eigenlijk wel een hele fijne provider vind. Ze hebben de meeste dingen goed voor elkaar, alleen hetgeen wat je van ze afneemt kunnen ze niet goed leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:59
Ik ben door deze ellende van T-mobile afgestapt. Had T-mobile op een Nokia 5800 met dezelfde klachten alleen dan in Amsterdam-Zuidoost, Weesp, Hilversum en thuis. Traag internet, geen bereik, wegvallende verbinding continu. Ben nu weer bij KPN en op alle plekken waar ik met T-mobile niet kon bellen, heb ik nu gewoon een UMTS verbinding.

Mijn vriendin had toendertijd ook een 5800 alleen dan met Hi en die had op de plekken waar ik niets kon altijd vol bereik. Nog vervelender is dat ie soms gewoon UMTS verbinding had maar toch constant een wegvallende internetverbinding.

Overigens grappig, dat mailtje dat jij kreeg was bij mij exact hetzelfde. Ik heb niet eens de moeite genomen erop te reageren als een bedrijf niet op mijn mail inhoudelijk ingaat. Dan stap ik wel gewoon over :)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik ben ook klant bij T-mobile en woon in Groningen. Ik heb verder niet echt problemen met een wegvallende verbinding, maar ik merk dat 3G gewoon traag reageert (download speed is in orde). Toen ik in Duitsland (Berlijn) op internet ging via Edge laadde elke pagina gewoon tig malen vlotter.

Verder ben ik wel tevreden, want storingen zoals bij KPN of Vodafone hebben we dan weer niet gehad bij T-mobile >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Gelukkig ben ik over 4 dagen ook weg bij T-mobile maar ben nu wel even hard aan het klagen, heb ze net in gebreke gesteld via https://www.t-mobile.nl/p....aspx?q=klacht%20indienen (en meteen de hele reutemeteut geklaagd). Vandaag krijg ik ook gratis (na 2 keer bellen) een nieuwe duo-sim. Eerste medewerker wilde me 20 euro laten betalen (van de gekken) en gewoon opnieuw gebeld en die gaf m me gratis.

Zojuist bij m'n bank ook de laatste rekening gestorneerd. Wat me wel opvalt is dat met alleen een 2G verbinding de klachten minder zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

T-Mobile geeft in sommige steden ook prima bereik. Mijn ouders wonen in Almere en daar is niets aan het handje, daar kan ik gewoon bellen, internetten met de beloofde snelheid, enz. In Utrecht is het echter verschrikkelijk. Helemaal als je 40 uur per week doorbrengt op de Uithof, daar is gewoon helemaal geen bereik.

@Ophidian: Hoe heb jij het probleem met T-Mobile opgelost?

[ Voor 8% gewijzigd door WoBaDijk op 25-03-2010 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Eindelijk dan toch reactie van T-mobile, gelukkig ook niet echt het standaardlijstje.... Nu dus maar ns bijhouden hoe wat en waar....
Geachte heer r0el,

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.

In uw eerste e-mailbericht geeft u aan problemen te hebben met het bereik in Utrecht en omgeving. Volgens onze gegevens is er inmiddels een nieuwe Duo Simkaart kosteloos naar u opgestuurd, waarmee u kunt testen of de problemen veroorzaakt worden door de simkaart. De Duo Simkaart zal binnen enkele werkdagen bij u bezorgd worden. U krijgt twee nieuwe simkaarten. Zorgt u ervoor dat u, nog voor de activatie van de nieuwe simkaarten, alle gegevens die u op uw huidige simkaart heeft opgeslagen naar uw telefoon kopieert of op een andere manier veilig stelt. Graag wachten wij af wat uw bevindingen met de nieuwe simkaart zijn. Als er ook met uw simkaart niets mis lijkt te zijn, ontvangen wij graag ook een antwoord op de onderstaande vragen.

Vooral de voorbeelden van oproeppogingen waarnaar wordt gevraagd zijn hierbij van groot belang. Onderaan in dit bericht komen wij hierop nog terug.

- Ervaart u het probleem ook als u het toestel instelt op 'Handmatig (T-Mobile) netwerk zoeken'?
- Vanaf wanneer (datum) ervaart u deze slechte dekking?
- Welk merk en type toestel heeft u?
- Wat ervaart u als u een gesprek wilt opzetten?
- Is het probleem er continu?
- Ervaart u het probleem op een specifieke locatie, op meerdere locaties of overal?
- Als u het probleem op een specifieke locatie ervaart, wat zijn de postcode, straatnaam en huisnummer van die specifieke locatie?
- Is de dekking altijd slecht geweest of is deze plotseling verslechterd?
- Zijn de gesprekken die wel doorkomen van goede kwaliteit? Zo nee, wat scheelt eraan?
- Geeft u minstens drie voorbeelden van gesprekken die door slecht bereik niet succesvol werden afgerond: datum en tijdstip van het gesprek, locatie waar u verbleef (postcode), het verbindingstype dat u in het scherm van uw telefoon ziet (GSM, GPRS, 2G, 3G, UMTS, HSDPA), het nummer waarmee u contact had of contact wilde maken en de (fout)melding die u hoorde of zag.
- Zijn er in uw omgeving grootschalige bouwwerkzaamheden, veel hoge gebouwen of veel bebossing?
- Ervaren personen uit uw omgeving hetzelfde probleem met hun T-Mobile aansluiting?
- Ervaart u het probleem vooral binnenshuis of ook buitenshuis?
- Komt het voor dat gesprekken direct worden doorgeschakeld naar uw T-Mobile Voicemail, terwijl uw toestel voldoende bereik aangeeft?
- Op welk alternatief telefoonnummer bent u overdag bereikbaar?

T-Mobile kan alleen een onderzoek starten op basis van de drie voorbeelden die gevraagd worden. Omdat de voorbeelden alleen onderzocht kunnen worden als deze niet ouder dan drie dagen zijn, verzoeken wij u de gevraagde informatie telefonisch door te geven via het gratis nummer 06 - 2400 1200. Immers, als u deze informatie in een e-mailbericht vermeldt, en uw e-mailbericht wordt twee of drie dagen later in behandeling genomen, kunnen de voorbeelden van de oproeppogingen al niet meer onderzocht worden. T-Mobile hoopt dat u hiervoor begrip heeft.

We vertrouwen erop u hiermee naar uiterste tevredenheid te hebben geïnformeerd en wensen u nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:59
WoBaDijk schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:23:
T-Mobile geeft in sommige steden ook prima bereik. Mijn ouders wonen in Almere en daar is niets aan het handje, daar kan ik gewoon bellen, internetten met de beloofde snelheid, enz. In Utrecht is het echter verschrikkelijk. Helemaal als je 40 uur per week doorbrengt op de Uithof, daar is gewoon helemaal geen bereik.

@Ophidian: Hoe heb jij het probleem met T-Mobile opgelost?
Helaas niet. Diverse telefoontjes en mailtjes werden met de standaard dingen beantwoord en helpen deden ze allemaal niet. Ik had gelukkig maar een jaar contract bij ze (zat daarvoor bij Orange wat wonder boven wonder gewoon beter bereik had dan T-mobile) en dat liep af. Dus ik kon mooi de overstap naar KPN maken.

KPN is qua administratie een ramp, maar de bedekking en het internet werkt perfect. Vandaag van Amsterdam naar huis (langs weesp) constant op msn gezeten op mijn telefoon zonder maar 1 keer weg te vallen. T-mobile viel standaard om de paar minuten weg.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

Om je een duw in de goed rug te geven kan ik je vermelden dat ik hier 2 jaar geleden ook last van had met een Nokia N82.
Ik heb geen nieuwe sim.
Ik heb van het probleem van gisteren geen melding aangemaakt.
Locaties waar ik het probleem ondervond:
ASML Veldhoven
Centrum Eindhoven
Vlokhoven Eindhoven
Eckart Eindhoven

Ik zal even het gedeelte kopieren uit dit topic: nieuws: T-Mobile-klanten kampen met problemen bellen en internetten

"Op mijn 2 verschillende toestellen van de Nokia N82 had ik hier 2 jaar geleden al last van. Na diverse telefoontjes naar de helpdesk konden ze me niet verder helpen.
Via een medewerker van T-Mobile hoorde ik dat ik het toestel op GSM moest zetten ipv Dual mode (Gprs+GSM). Hierna was ik geheel probleem vrij (al is het internet dan wel vele malen trager).

Vorige week dacht ik "ik ga maar weer eens proberen om mijn gsm op dual mode te zetten".
Tot nu toe verliep alles vlekkeloos tot vanmiddag. Is dit probleem na 2 jaar nog steeds niet opgelost of is het toeval?
Ik ben blij dat T-mobile het vanaf het hoofdkantoor in ieder geval erkend en laten we hopen op verbetering.Ik ben blij dat T-mobile het vanaf het hoofdkantoor in ieder geval erkend en laten we hopen op verbetering."

Dezelfde dag kreeg ik van mijn vriendin het bericht dat ze me belde op het werk, het enige wat ik daarvan kon zien is dat ik een gemiste oproep had en die is direct naar mijn voicemail gegaan. (Eigenlijk precies zoals het 2 jaar geleden was.)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Ik heb de laatste weken erg veel last van problemen met mijn signaal sterkte in het Nijmegen-Centrum / Oost gebied. Het gaat om postcode gebied 6521.

Hoe merk ik dit:

* Gesprekken die verbroken worden, vanavond zelfs nog.
* Mensen die mij proberen te bellen en mij niet te pakken krijgen of direct naar mijn voicemail gaan
* Over het algemeen veel minder signaal sterkte dan voorheen

Ik heb al overal proberen te zoeken naar vergelijkbare klachten in deze regio, het is natuurlijk vrij lokaal dus heb niets concreets kunnen vinden. Ook heb ik op antenneregister.nl gekeken, er staat een GSM mast achter mijn huis op 100M afstand, ervanuitgaande dat die informatie nog actueel is natuurlijk. Ik heb het getest met zowel 3G aan en uit. Ook zet ik regelmatig mijn toestel aan en uit zodat er een "verse verbinding" is.

Nu heb ik de volgende vragen:

* Zijn er meer tweakers in de regio die dit probleem ondervinden?
* Kan dit toestel matig zijn? Ik heb een Iphone 3GS van nog geen jaar oud en mijn sim kaart is ook niet heel oud. Kan een defect in een toestel er bijvoorbeeld voor zorgen dat er een mindere verbinding met het netwerk is of kan dit alleen wel/niet werken en niet half?
* Kan ik zelf nog zaken testen om eea uit te sluiten?
* Is er naast antenneregister.nl nog meer informatie te vinden over het mobiele netwerk, T-mobile specifiek en bijbehorende dekking? Heb eea vernomen over het ontmantelen van Orange masten, lijkt me sterk dat dit zou gebeuren zonder vervangende techniek/masten/dekking.

Ik heb het probleem op meerdere wijzen kenbaar gemaakt bij T-mobile met zo concreet mogelijke informatie zoals voorbeelden en tijdstippen. Heb hier nog geen reactie op mogen ontvangen. Ben niet van plan om mijn Iphone 500 abbo (met nog een contractduur) op deze manier aan te houden zonder dat dit probleem verholpen wordt. Ook omdat ik zeker niet in een buitengebied woon en het hiervoor lange tijd prima gefunctioneerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Toen ik nog T-Mobile had was het sinds de overgang van Orange een ramp geworden. Wat had ik daar een spijt van. Met mijn Apple werd het bereikbaar zijn een moeilijke kwestie en bereikbaar blijven zijn nog erger. Ik merk nu met Vodafone hoeveel gesprekken ik gewoon op 1 dag mis. Nou sorry dezelfde telefoon en andere netwerk en nu ben ik wel bereikbaar. Als iedereen aanspraak gaat maken op de algemene voorwaarden dan is Tmobile heel snel einde verhaal (en dat gun ik ze van harte). Bij mij zijn zoveel kruistesten geweest, nieuwe simkaarten, andere tel etc. Het bleef maar een tijdelijke oplossing en dan hopen dat het werkt. Ik zie nu pas hoe lekker Vodafone is. De klantenservice werd gek van mij want ik belde gewoon iedere dag van of er storing was en iedere dag werd ik teruggebeld. Ik moest even mijn contract uitzingen en dat heb ik gedaan en toen meteen overgestapt. Geen minuut spijt van gehad.

En dit verhaal speelde al 1 jaar maar ik had een lang contract en had al aanspraak gemaakt op de av maar dat hielp niet want ze wilde het op een andere manier etc. Helemaal gek van te worden.

[ Voor 9% gewijzigd door itsalex op 03-06-2010 00:24 ]

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik was jarenlang tevreden Orange-klant, weliswaar beetje bevooroordeeld doordat ik er heb gewerkt, maar ik had nooit problemen met het bereik, ook niet in de periode dat ik voor mijn werk in veel verschillende plaatsen kwam. Toen Orange door T-Mobile werd overgenomen, dacht ik dat de kwaliteit dus minstens gelijk zou blijven, maar niets is minder waar. Mijn abonnement loopt gelukkig over vier maanden af en dan kan ik eindelijk overstappen naar een andere provider.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik merk gewoon heel duidelijk verschil in bereik kwa internet/bellen/smsen als je op een rustige plek bent of als je op een drukke plek bent.

Centrum van stad Rotterdam duurt het gewoon 10 minuten voordat een sms binnenkomt.
In dezelfde situatie aan de rand van de stad komt die sms direct binnen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
De laatste berichten hebben overlap met Storing Internet T-Mobile, graag daar verder. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.