Categorie Kabels lastig te vinden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:36
Het viel mij op dat ik erg lang heb moeten zoeken naar netwerkkabels....

uiteindelijk kwam ik hier uit

Index » Pricewatch » Randapparatuur » Software & supplies » Supplies » Kabels » UTP-kabels

Dit lijkt me niet echt handig... Wellicht is een apparte categorie kabels toch makkelijker. ondanks dat jullie er onlangs vannaf zijn gestapt.

Nu heb ik gezocht op kabel, en vervolgens via de deeplink gekenen waar ik moet zijn... Reverse Engineering |:( .

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
En waar zou je ze bijvoorbeeld willen zien?

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:36
Ik ben al 10 keer opniew begonnen met deze post want ik wil niet lullig overkomen..
Als ik het namelijk denk beter te kunnen dan moet ik het zelf doen... en dat doe ik niet. Dus alle credits naar jullie.

Maar om dan toch concreet en niet beledigend te zijn:
Ik vond de oude pricewatch vele malen beter.

Ervaring = zoeken via de categorieen gaat niet meer goed.
waarom = Ik zou niet weten in welke sub-sub categorie ik moet zoeken.. en waar die sub categorie dan onder valt.
Beter = toch veel meer categorien in de hoofd-pricewatch.
warom beter = ik zoek liever door een lijst, dan dat ik moet klikken naar alle categorieen.

Maar dat kan goed aan mij liggen.

Nogmaals ik wil echt niet bitchen... maar dat is mijn ervaring,

Ik vind het ook leuk dat je vraagt wat ik er mee zou doen. Want ik denk dat je er zelf ook over hebt nagedacht. En tot de conclusie komt dan bv een HDMI kabel zowel onder Core als Electronics valt..
Dus als je een hoofdstuk wilt "Kabels" dan moet je die al overal plaatsen... want in elk hoofdstuk heb je wel een vorm van kabels... (camera kabels/ netwerk kabels/ stroom kabels/ IDE kabels... )

Ik ben nogal gek op structuur... en als ik een structuur bedenk die niet blijkt uit te komen.. dan weet ik dat er fundamenteel iets niet goed zit. En dat wss alles om moet. En dan komt mijn conclusie.

Het probleem is niet te verhelpen mits je de fundamenten van huidigge indeling volledig omgooit of veranderd.
En nogmaals : dan zal hem niet worden.

Dus mijn Startpost is een opmerking... ik denk niet dat ik er over wil en kan discuseren.. aangezien mijn oplossingen een vollidig andere pricewatch vereisen.

Nogmaals Ik wil niet beledigend over komen,,, naar mijn schrijfwijze is vaak nogal beledigend. Ik bedoel het echt niet zo.. Ik ben super blij met de pricewatch in welke vorm dan ook.. het kost me nu alleen meer tijd en soms ergernis.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Kraan schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:06:
Software van de hardware gescheiden.

Of bij de andere categorieën een verwijzing maken, dus bij netwerkapparatuur verwijzen naar utp-kabels, bij printers en scanners verwijzen naar de printer cartridges enzovoorts.

[ Voor 8% gewijzigd door Resistor op 03-03-2010 18:46 . Reden: Op 'verstuur bericht' klikken en weggaan geeft rotzooi. ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Kraan schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:06:
Om maar een heel stom voorbeeldje te gebruiken, als ik op 'kabel' zoek, zou ik graag bovenin de categorie 'kabels' willen zien, dus niet alleen op producten zoeken, maar ook categorien.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Index » Pricewatch » Randapparatuur » Software & supplies
Is natuurlijk ook niet logisch, software onder Randapparatuur...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Pagina: 1