Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Venster vooraan?

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-10 21:18
Aangezien ik veel moet overtypen en niet te veel wil switchen, vroeg ik mijn eigen af , is het mogelijk om zeg maar te kunnen kiezen welk venster on top is bij windows xp. Dus het gene waar ik in typ dat dat op de achtergrond moet zijn. Heb verder niks op google daarover kunnen vinden.
Moet gegevens vanuit excel naar acces typen :( en het zijn er nog al veel.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weet ik niet hoe groot je scherm is, maar vensters nast elkaar?

(of eigelijk, export excel->acces?)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-11 23:01
vensters op half formaat zetten en naast elkaar zetten? werkte bij mij altijd prima (draai nu Windows 7, die dit soort dingen automatisch ondersteunt)

• QSYS
export is niet mogelijk.. alles staat verkeerd.. en heb maar een 17" tft scherm.. Moet ik nog veel scrollen.. heb helaas ook geen printer anders had ik het wel uitgeprint

• QSYS
klap dit topic maar dicht.. venster op half formaat had ik niet aangedacht.. werkt goed.. thanx

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:49

Zerora

Ik Henk 'm!

The Wonderful Icon (gratis) zou, volgens reacties die ik gelezen heb op internet, moeten werken.

[ Voor 3% gewijzigd door Zerora op 02-03-2010 14:46 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Onder Linux heb ik een menu optie 'Always on top', iets dergelijks zou onder Windows ook wel bestaan neem ik aan.

Verwijderd

Ik kan een AutoIT script voor je schrijven waarmee je de doorzichtigheid van je vensters lager of hoger kan zetten, of is het niet meer nodig?

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
Je kunt excel zo importeren in acces

Verwijderd

PowerMenu kan dat: http://www.abstractpath.com/powermenu/ (Freeware)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

QSYS schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:01:

Moet gegevens vanuit excel naar acces overzetten.:( en het zijn er nog al veel.
Dat is je eigenlijke vraag.

En dan ga je normaliter al snel kijken naar een import routine of de Import data wizard.

Wat dat in godesnaam met Windows te maken heeft ontgaat me totaal.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.