Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Is het mogelijk om de interne harde schijf van de Eminent 7080 te benaderen via de USB poort (als USB slave)?

Ik vraag dit om na te gaan of het mogelijk is om de Wii bootable te maken via de 7080 en om games van de harddisk te spelen. Wie heeft hier ervaring mee?

Kan dit met een Popcorn Hour A-200 wel, aangezien deze een USB slave poort heeft?

Groet Harro

• ACT Connectivity Solution
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-01 16:12

ACT Connectivity Solution

Bedrijfsaccount
Dit kan gewoon met je EM7080. De interne disk die ja daar in stopt wordt wel als NTFS geformatteerd.
De USB poort die erop zit (achterkant) is een USB slave poort, zoals jij ook vraagt. Staat ook in de specs ;) An sich wel een dure oplossing voor een externe schijfbehuizing op je Wii.

Syabas-based spelers formatteren hun disk als EXT3 of EXT2, dus dat gaat niet werken. De Wii leest voorzover ik weet geen EXT bestandsysteem vanaf een USB disk.

https://www.act-connectivity.com

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor je snelle reactie. Uiteraard wil ik de EM7080 gebruiken voor al mijn multi-media en de Wii spellen. Het is zonde om naast mijn Wii een 1,5TB harddisk te hebben staan en daar niets mee te doen. Ik neem aan dat de EM7080 zelf standaard NTFS geformatteerde harddisk gebruikt. Ik ga het wel eens uitproberen.