[css] problemen met <li> icoontjes in IE

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorgaldir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-04 22:52

Dorgaldir

Creature of the web

Topicstarter
Gegroet,

ik ben een website aan het maken en al zeg ik het zelf het begint er redelijk uit te zien, in FF toch.

ik gebruik een icoontje voor mijn <li> tags te versieren met het logo van ons bedrijf.

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
li.zon { 
list-style-image: url(../afbeeldingen/favicon.ico); 
text-align: left;
}

HTML:
1
2
3
4
<ul>
    <li class="links">tekst</li>
    <li class="links">tekst</li>
</li>

en in FF no problemo, maar in IE (8 staat er op mijn pc als ik me niet vergis) komen deze icoontjes over de scrolbar van de naastgelegen div.

de div's overlappen op zich niet, aangezien prent, logo en tekst wel correct staat.

Hier een linkje naar de bewuste pagina, je zal wel eerst even 2 pagina's moeten doorklikken, maar op de home pagina kan je het probleem in IE zien.

*WEG*

Ik heb al wat met de css aan het prusten geweest maar niets helpt. Dus als iemand mij een duwtje in de goede richting zou geven dan zou ik dat geweldig vinden, want ik vind dit maar niets.

Verder mag je ook je mening geven over de website, beetje als feedback, maar is absoluut niet verplicht.

groetjes

[ Voor 1% gewijzigd door RobIII op 02-03-2010 10:57 ]

Just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Galen schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:51:
en in FF no problemo, maar in IE (8 staat er op mijn pc als ik me niet vergis) komen deze icoontjes over de scrolbar van de naastgelegen div.
Als ik me niet vergis? Even op info klikken was teveel werk :?
Hier een linkje naar de bewuste pagina, je zal wel eerst even 2 pagina's moeten doorklikken, maar op de home pagina kan je het probleem in IE zien.
Maak maar ergens een testcase waar we niet eerst heel je site hoeven door te klikken.
Ik heb al wat met de css aan het prusten geweest maar niets helpt.
Waarom zie ik daar niets van terug?
Dus als iemand mij een duwtje in de goede richting zou geven dan zou ik dat geweldig vinden, want ik vind dit maar niets.
Duwtje naar Quickstart.
Verder mag je ook je mening geven over de website, beetje als feedback, maar is absoluut niet verplicht.
Euh; dat is niet de bedoeling: sitechecks. Als je toch een mening wil: kies een fatsoenlijke host en schaal je plaatjes eens :X En ik krijg er een Web1.0/nineties gevoel bij...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.